16 maja

Tym razem promocja -40% na... makijaż oczu!

Wspominałam wam wcześniej, że do 17.05 trwa w Hebe -40% na pielęgnację twarzy - KLIK!
Jeszcze bez szczegółow, ale Rossmann już zdradził, że w dn. 20.05-30.05 przygotował dla nas promocję na produkty do pielęgnacji twarzy - KLIK! 

Co przygotowała Natura? Promocję -40% na makijaż oczu - na wszystkie marki! - ceny TUTAJ



Promocja trwa do 25 maja ☺

Lubię okres majowy - wtedy drogerie zasypują nas promocjami☺jest w czym wybierać.
Portfel jednak pewnie nie jest zadowolony. ☺

Pozdrawiam! ;))


2 komentarze:

  1. Mnie na szczęście nie ciągnie do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie tylko Rossmann w mieście :/ Ale o tej promocji 20 maja nie słyszałam.. Dzięki! ;) Zapraszam na mojego bloga, który dopiero założyłam i dopiero się rozkręca ^^ http://eko-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger