sobota, 13 maja 2017

Pielęgnacja twarzy - Hebe - dobra alternatywa promocji Rossmanna?

Jak już informowałam na moim InstaStory, w Hebe od 11 mają trwa promocja w Hebe - 40% na pielęgnację twarzy :) 



Akcja ta wydaje mi się być dobrą alternatywą dla promocji Rossmanna, ponieważ możemy kupić tylko jeden produkt po okazyjnej cenie. Oczywiście pod warunkiem, że produkt ten znajduje się w asortymencie Hebe oraz, że mamy tę drogerię w bliskiej odległości :)

Ceny możecie zobaczyć TUTAJ

Jeżeli nie wiecie o promocji w Rossmannie - zapraszam TUTAJ

Pozdrawiam :))


2 komentarze:

  1. U mnie Hebe nie ma, więc tylko Ross mi zostaje, chociaż rzeczywiście promocja w Hebe lepsza, jeśli ma się duże zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... ja do hebe muszę jechać do Suwałk (jakieś 25 km) :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.