05 maja

Designer, Eye Pencil, czyli konturówki do oczu marki Miss Sporty


Wpis ten powinien pojawić się przed promocją w Rossmannie, ale cóż, dopiero teraz mam chwilę wolnego.

Dzisiaj chciałabym krótko opisać konturówki do oczu, które weszły do gamy produktów Miss Sporty podczas jesieni 2016.


Generalnie miałam złą opinię o kredkach tej marki ze względu na fatalną jakość wcześniejszych produktów do oczu, a jak jest teraz? Zapraszam do dalszej części wpisu :)



Na początku kilka słów producenta

Nowe, żelowe eyelinery Miss Sporty to połączenie trwałości i intensywności eyelinera w formie prostej aplikacji kredki automatycznej. W gamie dostępne są 4 modne odcienie.


To konturówki do oczu w bardzo neutralnych kolorach:
- 001 Black
- 002 Grey
- 003 Braun
- 004 Blue

Kosztują ok. 13 zł w Rossmannie

I co mogę o nich powiedzieć? Jestem pozytywnie zaskoczona ! Kredka delikatnie sunie się po skórze, jest mocno napigmentowana ♥
Długo utrzymuje się na oczach, choć nie jest to cały dzień - wieczorem widać już prześwity.
Ale generalnie jest to dla mnie delikatniejszą wersją Super Shock od Avonu :)



Kolory jak widać było na wcześniejszym zdjęciu są intensywne - czerń jest czernią, a nie szarością, a brąz nie jest w ciepłej tonacji.
Najbardziej lubię połączenie czerń/grafit + granat ♥ duet ten nadaje oczom tajemniczości.

Jeżeli chodzi o brąz, pozwoliłam sobie na porównanie go z inną konturówką - chodzi o kultowy Long Lasting od Essence 02 Chocolate


Porównując do Essence kredki są bardzo podobne, jeżeli chodzi o trwałość.  Miss Sporty jest bardziej żelowa, czyli łatwiejsza w aplikacji  :)

Podsumowując: według mnie tańszej, lepszej kredki nie znajdziecie :)

Miałyście okazję wypróbować tych konturówek? Jakich produktów używacie  do rysowania kresek?

Pozdrawiam, udanego weekendu :))

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyglądają, a w związku z tym że moje aktualne kredki są już na wykończeniu muszę je przetestować, najbardziej ciekawią mnie granatowa i szara.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) naprawdę bardzo fajne produkty

      Usuń
  2. Rzadko kiedy sięgam po takie kredki, ale za niską cenę warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię automatów, wolę klasyczne, bo łatwe do temperowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się nie chce temperować, wolę automaty :D

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger