25 kwietnia

ROSSMANN, PROMOCJA -49%, -55% - zmywacze do lakieru hybrydowego

Dzisiaj ściągając hybrydy uświadomiłam sobie, że używam do tego zmywacza kupionego w Rossmannie oraz, że jeszcze trwa promocja na kolorówkę w tej drogerii. Podczas akcji można również zakupić zmywacze po promocyjnej cenie. Akcja trwa do czwartku, więc jeśli ktoś miał zamiar kupić za jakiś czas zmywacz albo właśnie stoi przed takim wyborem, zapraszam go do dalszej części wpisu :) 




O ile jeszcze dobrze orientuję się w ofercie Rossmanna, można tam kupić trzy zmywacze służące do ściągania lakieru hybrydowego. Chodzi o 
 - zmywacz do usuwania lakieru hybrydowego Nail Care Laura Conti; 
- zmywacz do paznokci do lakieru hybrydowego Nails Cleanup Delia ;
- oraz o lakier z Czterech Pór Roku. 

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył dwóch pierwszych. Lakier z Czterech Pór Roku jest dla mnie nieatrakcyjny głównie ze względu na pojemność. 60ml to dla mnie zdecydowanie za mała pojemność. 

 * Najpierw kilka informacji z etykiet: 

Laura Conti:


Delia:


* Skład

Laura Conti:



Delia:


Skład Laura Conti jest o połowę krótszy ;) 

* Wrażenia organoleptyczne
Zmywacz Laura Conti jest bezbarwny i zdecydowanie czuć w nim aceton. Zmywacz Delia jest różową cieczą o dość przyjemnym zapachu.

* Opakowanie  

 Laura Conti ma wygodną pompkę, a Delia standardowy otwór 



* Pojemność

Laura Conti: 150 ml 
Delia - 100 ml

* Cena standardowa 
Laura Conti - 9,99 zł
Delia - 4,99zł 

* I najważniejsze - działanie :)

Zacznę od tego jak ściągam hybrydę. Służą mi do tego klipsy do ściągania hybryd, 1/4 wacika do każdego paznokcia oraz zmywacz :) Według opisów na opakowaniach wystarczy położyć wacik na paznokieć na 3 minuty. Jednak mam wątpliwości, czy po tak krótkim czasie jakikolwiek zmywacz umożliwi sprawne ściągnięcie hybrydy. Ja zazwyczaj zdejmuje wacik po ok. 15 minutach. To starcie wygrywa zdecydowanie zmywacz Laura Conti,  ściąga hybrydę za pierwszym razem, przy Delii nakładanie klipsów musiałam powtórzyć co najmniej dwukrotnie. 

Tak że wybór jest prosty - nie warto skusić się na cenę Delii ( -49% 2,54zł, -55% 2,24zł) , bo w rezultacie ściąganie hybryd będzie żmudnym i niezbyt miłym zajęciem. 

Warto zainteresować się zmywaczem Laura Conti, który  w cenie promocyjnej kosztuje również grosze - 5,09 przy rabacie 49%, 4,50 przy rabacie 55%).

Niestety chyba nie tylko ja zauważyłam, że Laura Conti jest dobrym zmywaczem, bo nie można go w tym momencie zamówić przez Internetową Drogerię Rossmann..

Słyszałam, że zielona Isana też daje radę - wkrótce będę ją testować pod względem ściągania lakieru hybrydowego :)) 

Tak z ciekawości - jakich produktów Wy używacie do ściągania hybryd? Dajcie znać, jestem ciekawa :)
Pozdrawiam :)) 


6 komentarzy:

  1. Zielony zmywacz Isana też ściąga hybrydy a kosztuje grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zielonym zmywaczu wspomniałam pod koniec wpisu.

      Usuń
  2. Ja póki co używam acetonu, bo mam zapas :) ale na pewno więcej go nie kupię bo przepłacam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo a ja właśnie muszę się pozbyć hybryd 👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger