20 kwietnia

Promocja na kolorówkę w Rossmannie - czyli regulamin, a rzeczywistość to dwie różne sprawy 😉

Cześć !

Od dzisiaj rozpoczyna się promocja -49% w Rossmannie... Byłyście już na zakupach? Wg regulaminu jeśli ściągnięcie aplikację i zakupicie 3 produkty z 3 różnych kategorii (twarz, oczy, usta), nalicza nam się rabat 55. A to nie prawda...


Zrobiłam 3 symulacje w aplikacji i w każdej został mi naliczony rabat 55%
- 3 produkty z tej samej kategorii



- 3 te same produkty, ale inne warianty (kolory)



- 3 IDENTYCZNE produkty ;)



Taka operacja nie przechodzi przy 2 produktach - muszą być 3 :)

Odżywka Long 4 Lashes też wchodzi ;)



Znalazlyscie inne niedociągnięcia promocji? :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze że te niedociągnięcia są na naszą korzyść :) zaraz lecę odebrać swoje 2 zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam zdziwiona kiedy przy kasie okazało się, że pomimo trzech takich samych produktów, moja koleżanka mogła otrzymać rabat ale tym lepiej dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak zawsze jakiś jest haczyk hihi 😀 tak jak poprzednio 😂

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger