piątek, 21 kwietnia 2017

Miesięcznik Glamour z gąbką do makijażu Blend It!

W najnowszym, majowym wydaniu Glamour znajdziemy ciekawy dodatek, mianowicie gąbeczkę do makijażu Blend It!


Gąbeczka ma bardzo pozytywnie opinie na Internecie, porównywana jest nawet do oryginalnego Beauty Blendera. Odsyłam do ciekawego testu gąbeczek na kanale Red Lipstick Monster - tam wygrywa właśnie Blend It!.
I gdy go obejrzałam, zapragnęłam właśnie tej gąbeczki...Miałam ją zamówić przy okazji zakupów na Minti Shop, ale... Nie minęło dobre 2 tygodnie, a tu proszę taka niespodzianka!
Blend it! na Minti Shopie kosztuje 30zł, a z Glamour...Uwaga uwaga..........................................









10,99zł! Czy to nie wspaniała okazja?:D

Dajcie znać, czy udało się ją Wam kupić ;)

Pozdrawiam :))

22 komentarze:

  1. Byłam w kilku sklepach, ale jej nie znalazłam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o tym, ale i tak by mnie nie kusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym i chcę :-D Tym bardziej, że ta gąbeczka od dawna jest na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i bardzo lubię, choć nie pokusiłabym się o stwierdzenie, że jest lepsza od oryginalnego BB. Ale jest zdecydowanie najlepszym zamiennikiem dostępnym na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nikt nie mówił, że jest lepsza ;) swoją drogą oryginalny BB miałam z 5 lat temu i żadnego wrażenia na mnie nie zrobił

      Usuń
  5. Obeszlam za nia cale miasto jak jakas głupia XD w koncu po 2h szukania znalazlam w jakims kiosku z chemikaliami ukrytym pomiedzy blokami o ktorym nie mialam pojecia, ze tam jest i znalazlam :D takze warto sie przejsc po osiedlach i wchodzic do kazdego sklepu, ktory ma gazety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to miałaś wycieczkę :D to fakt, warto, ja od siebie jeszcze polecam Tesco ;)

      Usuń
  6. Obeszłam wszystkie sklepy, hipermarkety, kioski i saloniki prasowe i nie ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze poszukać w małych osiedlowych sklepikach albo w marketach ;)

      Usuń
  8. kruci, za późno napisałaś. już jej nie ma :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w piątek,czyli w pierwszy dzień, kiedy Glamour pojawił się w kioskach ;)

      Usuń
  9. Byłam dzisiaj w 5 sklepach i w ani jednym nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że w weekend wszystko się wyprzedalo :(

      Usuń
  10. Koleżanka kupiła dwie ostatnie gazety w naszym mieście. Po pierwszym użyciu zadzwoniłam do niej i spytałam czy tylko jej gąbka jest taka twarda. Niestety jej także... Nie wiem o co chodzi. Jest taka zachwalana. Strasznie piłkuje po twarzy. Real techniques jest bez porównania lepsza. Zastanawiam się czy nie wrzucili do tych gazet jakichś bubli. Wierzyć mi się nie chce, że jest taka kiepska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Jakiś bubel Wam się trafił... moja jest bardzo mięciutka...

      Usuń
  11. Dzisiaj przed uczelnią dowiedziałam się o niej z insta. Latałam po osiedlu jak głupia i straciłam już nadzieję ,ale w mojej nowej żabce została ostatnia sztuka. Ja to mam szczęście :D . Chętnie porównam z Real Techniques ,która w wakacje kupiłam na wyprzedaży w Rossmannie też za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to super!
      Z gąbeczką Real Techniques też Ci się poszczęściło :)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.