11 grudnia

Zimowy niezbędnik? Anida, odżywczy krem do rąk i paznokci z woskiem pszczelim i olejem makadamia

W poprzednim sezonie zimowym  pisałam o kremie do rąk Nivea Q10. Mimo kiepskiego składu polubiłam go, ale przyszedł czas na wybór kolejnego produktu i padło na odżywczy krem do rąk i paznokci z woskiem pszczelim i olejem makadamia marki Anida.



Kilka słów od producenta i skład



Jak widać skład jest całkiem ok :) 

Zapach ma taki miodowo-herbaciany, trudno mi jednoznacznie stwierdzić, czy podoba mi się, czy nie. :)
Zaczęłam używać go z początkiem wiosny, ale szybko przerzuciłam się na inny krem. Dlaczego? Faktycznie czuć było nawilżenie, ale czułam zarazem pewien dyskomfort... o co chodzi? Dłonie w połączeniu z wyższą temperaturą powietrza był lepkie, a to niezbyt przyjemne uczucie. W tamtym czasie szukałam po prostu lekkiego kremu.
Teraz, gdy trwa sezon grzewczy i pojawiły się pierwsze mrozy, chętnie do niego powróciłam. Aktualnie jego  konsystencja jest jak najbardziej zaletą. 


Jest też dobry jako maska na noc-nakładamy rękawiczki i rano mamy gładkie dłonie :) Dla mnie to jest naprawdę świetny krem zimowy za śmiesznie niską cenę, w dodatku jest go aż 100ml. Możemy go kupić w Naturze, w aptekach Nowa Farmacja, czy też w aptekach Dbam O Zdrowie za 5,99zł 

Mój sposób na ochronę przed mrozem? Obowiązkowo rękawiczki i Anida :) 


W ramach ciekawostki - kiedyś nakładałam ten krem na włosy, ale one raczej wolą olejowanie niż kremowanie :) 

Jaki jest Wasz ulubiony krem do rak? Miałyście Anidę?

16 komentarzy:

  1. Bardzo dobry jest ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się w końcu przekonałam :)

      Usuń
  2. Ja zazwyczaj szukam kremów, które nie pozostawiają lepkiej warstwy, bo w pracy mam ciągły kontakt z dokumentami i muszę mieć krem, który szybko się wchłania, ale jako wieczorna kuracja na dłonie czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorna kuracja jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ten krem oraz dwie inne wersje. Po pozytywnych recenzjach spodziewałam się po nich znacznie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn? Możesz więcej napisać, czego się spodziewałaś?

      Usuń
  4. No a ja go nie miałam :) więc pora chyba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nim spotykam :D Wypóbuje chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten krem, przez dług czas miałam go na swoim biurku w pracy i doskonale się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) rzeczywiście! Ale nie przepadam za nim podczas wiosennych/letnich dni

      Usuń
  7. U mnie teraz krem do rąk i rękawiczki to podstawa. Jak zapomnę jednego albo drugiego to potem mam popękaną skórę na kostkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to rzeczywiście masz duży problem. Ja tego nie mam, ale sucha skóra już mi przeszkadza. Dlatego też u mnie rękawiczki i krem muszą być:)

      Usuń
  8. Bardzo lubie ten krem, kosztuje grosze, a sprawdza sie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) będę do niego wracać ;)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger