21 grudnia

-70% wyprzedaż ozdób świątecznych w Rossmannie

Jak co roku przychodzę z dobrą nowiną :) Od dzisiaj rozpoczyna się  w Rossmannie wyprzedaż produktów świątecznych :) Można trafić na bombki, kubki i inne ozdoby świąteczne za grosze, 70% taniej.
Jeżeli chcecie zobaczyć, co jest w ogóle w ofercie sprawdźcie TUTAJ


Oczywiście nie ma pewności, że produkty te będą jeszcze w sklepie.
Przed wyprzedażą, od 17.12 do wczoraj ozdoby kosztowały połowę taniej, więc pewnie sporo osób z niej skorzystało.
Ale przejść się do Rossmanna, zobaczyć nie zaszkodzi :)
Dajcie znać, czy i co udało Wam się kupić.
Pozdrawiam :))

14 komentarzy:

  1. Oo ale super! Szkoda, że nie mam w pobliżu Rossmanna - chcę taki czerwony kubek z reniferem :-D i jakie ładne i tanie są ozdoby na choinkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o który chodzi, ten kubek jest bardzo ładny, obyś go wyhaczyła u siebie :)

      Usuń
    2. Niestety nie będę już przed Świętami w Rossmannie. W ogóle się zawiodłam z tą promocją 1+1 na perfumy. Pani kazała mi zajrzeć dzisiaj (bo byłam wczoraj) i powiedziała, że będzie dostawa In2U 150ml w niższej cenie (109zł) - wysłałam dziś chłopaka, a ekspedientka mówi, że perfum nie było w tej dostawie, a poza tym obowiązuje cena regularna nie promocyjna (bo obniżka była do wczoraj) :/. Także choćby były to i tak nie opłacałoby mi się skorzystać z 1+1, bo zapach mojego Ł. również podrożał - z 110 na 230 :/ ech... tak to mielibyśmy dwie buteleczki po ok. 50zł

      Usuń
    3. Coś słyszałam wczoraj o dzisiejszej zmianie zasad promocji... Liczą się tylko promocje gazetkowe :/ same pracownice wczoraj się dowiedziały.. trochę słabo ze strony Rossmanna... Czyżby nie spodziewali się takiego zainteresowania? I tak mają tak wysoką marżę na perfumy i kolorówkę, że opłaca im się cena na promocji... Słabe, strasznie słabe

      Usuń
  2. A ja oczywiście dziś nie dałam rady... ale jutro- jestem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszłam dzisiaj do Rossmanna, ale kupiłam jedynie serwetki. Dałam całe 1,19 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze czekam na takie wyprzedaże bo można na nich wyłowić perełki. W tym roku niestety się spóźniłam i prawie nic nie kupiłam;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety też nic dobrego dla siebie nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo żałuje bo ja niestety nic już nie znalazłam dla siebie;( Tak mi strasznie żal;( za późno przeczytałam twojego posta

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger