04 października

Prezentacja nowości od Miss Sporty - jesień 2016

Witam po miesięcznej przerwie :)
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jesienne nowości od Miss Sporty, które to otrzymałam kilka dni temu w tym uroczym kuferku... :)


Od razu po otrzymaniu przesyłki zrobiłam Open Box na Instastory, ale pomyślałam, że powinnam wstawić również prezentację na blogu. Zabrałam się już za testowanie, tak że pierwsze recenzja powinny się wkrótce pojawić.

Pierwsze co pokazało się moim oczom to lakiery Gel Shine. Mimo, że ostatnio używam lakierów hybrydowych, od czasu do czasu maluję paznokcie również normalnymi lakierami. Miss Sporty przygotowało nam same pięknie, jesienne kolory:




Już wypróbowałam na swoich paznokciach, wszystkie kolory są bardzo ładne, czerwony i różowy mają delikatne drobinki, których nie widać na paznokciach, szczególnie jeśli chodzi o czerwony. 
Mojej mamie bardzo spodobał się ten rudy i właśnie ten aktualnie nosi na paznokciach;)

Następnie ukazały się produkty z linii Designer:

Eyeliner Gel


To konturówki do oczu w bardzo neutralnych kolorach:
- 001 Black
- 002 Grey
- 003 Braun
- 004 Blue

Zdanie o nich dopiero wyrabiam, ale już mogę napisać, że lubię nosić połączenie czerni z granatem:) bardzo mi się to podoba.

Następnie są cienie - 2 mini paletki w cieplejszej i chłodnej wersji:



Czyli paletka w odcieniu Gold (lewa strona) oraz Smokey (po prawej stronie).
Widać, że cień w Smokey w lewym górnym rogu bardzo mi się spodobał:D 

I co zamyka makijaż oczu? Oczywiście tusz do rzęs :)





To tusz z silikonową szczoteczką, co mnie bardzo cieszy, gdyż tylko takie tolerują moje rzęsy:)

Z Miss Sporty miałam lakiery oraz tusz, sprawdziły mi się. Ciekawe jak będzie tym razem. :)
Markę tę możecie spotkać głównie w Rossmannach.

Podoba Wam się zawartość kuferka? Co sądzicie o jesiennych nowościach Miss Sporty?


Pozdrawiam :))
Ewelina 


16 komentarzy:

  1. Lakiery i cienie wyglądają super. :) tusz też zapowiada się ciekawie :) jeżeli o konturówki chodzi wolę te tradycyjne... nie lubię wykręcanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery i cienie wyglądają super. :) tusz też zapowiada się ciekawie :) jeżeli o konturówki chodzi wolę te tradycyjne... nie lubię wykręcanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam Ci na instagramie - zawartość bardzo fajna, a sam kuferek świetny! Na pewno znajdziesz dla niego zastosowanie :). Paletki cieni mają bardzo ładne, jesienne kolorki! Z pewnością zmalujesz nimi piękne makijaże :). Z Miss Sporty miałam tusz w żółtym opakowaniu i bardzo go lubiłam. O tym czerwonym jeszcze nie słyszałam. Miłego używania i testowania produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości. Lakiery mają cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kuferek i świetne nowości. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy kufer, mam lakier czerwony z tego i jest super! Ostatnio na promocji kupiłam paletkę, te z cieplejszymi cieniami i nowy tusz. Sprawdzają się :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kuferek : ) Sama ostatnio zakochałam się w tym rudym lakierze i noszę go od tygodnia, świetny jest : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ten czerwony tusz jest super! dawno żaden produkt do rzęs nie zrobił na mnie takiego wrażenia, i to za tak niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie nie przepadam za lakierami z tej firmy :P co do innych produktów to nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tusz od nich i zupełnie mi nie podszedł. Lakiery też nie są jakieś super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałe rzeczy znalazłaś w tym kuferku. Miss Sporty przygotowała genialny zestaw kosmetyków na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałe rzeczy znalazłaś w sowim kuferku. Miss Sporty przygotowała genialny zestaw na jasień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały wybór. Mam listę do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne cienie do powiek :) Świetny kuferek :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger