24 sierpnia

Zestaw Startowy Indigo - prezentacja

Przedwczoraj otrzymałam przedpremierowy zestaw startowy Indigo.
Dotychczas brałam udział w warsztatach z marką Indigo na Meet Beaty dotyczących manicure masłem Shea oraz w Katowicach w profesjonalnych warsztatach z manicure hybrydowego, teraz mogę wykorzystać nabytą wiedzę w domu 😉




W środku elegancko ułożone produkty.



Na pewno ciekawi Was, co znajduje się w środku.
Same zobaczcie!❤:


1x zestaw foli do zdejmowania hybryd (50 szt) 
1x zestaw wacików bezpyłowych (250 szt) 
1x zestaw patyczków z drzewa pomarańczowego (10szt)


1x Lampa Led 
GEL POLISH (30 i 60 s)


2x pilnik mylar halfmoon 100/180 
1x buffer szary prosty 180/220 
1x buffer szary prosty 100/180 

1x ręczniczek Indigo biały z fioletowym napisem


EFEKTY
1x MetalManix Silver 
1x MetalManix Light Gold
1x MetalManix Multi Chrome (❤)
1x Efekt Syrenki 


PREPARATY POMOCNICZE
1x Acid Free Primer 5ml - bezkwasowy primer aplikowany pomiędzy cleanerem, a bazą 
1x Cleaner 5ml - do oczyszczania płytki przed użyciem primera
1x Cleaner Super Shine 50ml - nabłyszczający, do przemywania warstwy dyspersyjnej 
1x Lanoline Remover 50ml - płyn do zdejmowania lakieru hybrydowego. Nie ma tak wysokiej stężenia acetonu, więc jest bezpieczniejszy dla paznokci 😉 
1x Oliwka do skórek Indigolicious - jak ona pachnie ❤❤❤


1x Vitamina C 5 ml 
1x Chick Nude  5ml 
1x Ibiza Chill 5 ml

Zdjęcia kolorów na samym końcu 😉


1x Protein Base 5ml - baza dzięki której możemy budować krzywą C oraz delikatnie przedłużyć paznokcie ❤
1x Top Crystal 5 ml 
1x Dry Top 5 ml - top bez przemywania warstwy dyspersyjnej, odpowiedni do Multichrome Effect ❤

Oraz 
GEL BRUSH
1x White 5ml - jako podkład do lakierów np.neonowych, podbija ich kolor, używany również do Frencha
Którego nie ma na zdjęciu😉

Kolory prezentują się mniej więcej tak:

Chick Nude

Vitamina C - zdjęcie absolutnie nie oddaje koloru, jest to neonowy kolor


Ibiza Chill - uwielbiam tę serię by Natalia Siwiec ❤


Mój komentarz... tu znajduje się wszystko, czego potrzeba do wykonania manicure hybrydowego! Piękne kolory, bardzo w moim guście oraz popularne ostatnio MetalManix!

Zapytacie o cenę - gdzieś na FB mignęła mi 269zl - jeżeli to rzeczywiście prawda to jestem naprawdę w szoku!
Nie zamierzam porównywać zawartości i cen zestawow innych marek, ale powiem jedno - cena jest naprawdę konkurencyjna! Poza tym mamy pewność, że żadnego uczulenia nie dostaniemy, gdyż produkty mają niezbędne atesty. :)

Mam lakiery innych marek, ale te dla mnie są najlepsze! W miarę gęste, nie zalewają skórek, mają mocną pigmentację.

Wczoraj już zmalowałam mani z użyciem Ibiza Chill oraz Vitamina C, ale następnym razem, gdy będę miała więcej czasu spróbuję użyć MetalManix oraz przedłużyć płytkę paznokcia ❤ trzymajcie kciuki, żeby ten mani się udał!

Używanie lakierów hybrydowych? Jakich marek? Jakie marki lubicie?
Macie gotowe zestawy startowe czy kupowałyście wszystko osobno?
Pozdrawiam! 😊

16 komentarzy:

  1. słyszałam dużo super opinii o tej produktach tej firmy, sama jeszcze nie robiłam u nich zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw ładnie wygląda ale mi się ich lakiery nie trzymają za bardzo na paznokciach i już różnych metod próbowałam. Ja miałam swój pierwszy zestaw z semilaca i do teraz są moimi ulubionymi hybrydkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze u mnie trzymały się spokojnie 3 tyg. Jedyny defekt, to był odrost, czyli jednym słowem rewelka :)
      Mam jeden lakier z Semilaca, ale po tym jak zobaczyłam zdjęcia dłoni po uczuleniu na ich hybrydy, nie zdecydowałam się na zakup kolejnego lakieru :P

      Usuń
    2. Wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne Certyfikaty i są testowane przed wprowadzeniem na rynek, nie ma jednak żadnego produktu kosmetycznego, który gwarantowałby niewystąpienie reakcji niepożądanej, gdyż ta zależy od wielu czynników.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. Oczywiście reakcja niepożądana jest sprawą indywidualną, wyraziłam tylko swoją opinię.

      Usuń
  3. Widać firma się postarała, też lubię produkty Indigo.
    Zapraszam również do mnie na post o magicznych właściwościach oleju kokosowego.
    Polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio miałam i żelowe i hybrydy (ciocia mi robiła) i coś długo mi się nie trzymają.
    ale taki zestaw za taką cenę naprawdę się opłaca :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi to świetna sprawa i można rozszerzać swoją wiedze. Lecz nie każdy blog jest konkretny, a ten jest na prawdę dobry, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkretny zestaw wart swojej ceny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw WOW :D zresztą znasz moje zachwyty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. i co dobra jakość? jakoś nie jestem akurat do tej firmy przekonana ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger