piątek, 12 sierpnia 2016

Wyprzedaż: Lidl, Cien Nature

Jakiś czas temu w Lidlu pojawiły się kosmetyki z "przyjemnymi" składami.
Ich normalna cena nie była wygórowana, aktualnie są wyprzedawane za śmieszne pieniądze.


Dla cery suchej Wild Rose możemy kupić:

- krem na dzień
- krem na noc
- krem pod oczy


Dla cery dojrzałej Pomegranate kremy jw

Poza tym można kupić krem do rąk Calendula oraz olejek antycellulitowy Birke (który podobno jest świetny do włosów)

Kremy do twarzy kosztują 4,19
Kremy pod oczy 3,49
Olejek antycellulitowy 7,39
Krem do rąk - nie pamiętam😋

Macie coś z tej serii? Pozdrawiam😉

24 komentarze:

  1. do Lidla mi trochę daleko... Nie znałam do tej pory tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby mam minutkę do Lidla, ale nie potrzebuję kolejnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kupiłam, zachęcił mnie skład😉

      Usuń
  3. Ja nakupowałam zapas kremów pod oczy, są świetne, bezzapachowe, bez żadnych kiepskich składników, mnie nie zapchały, czasem używam ich też na całą twarz i szyję, jedną sztukę mam zawsze w torebce na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić ten do cery dojrzałej, ale już go nie było😞

      Usuń
  4. Właśnie zastanawiałam się, czy kupić kremy do twarzy, te do dojrzałej skóry, ale obawiam się, że mogą być dość ciężkie, i tak tu trafiłam w poszukiwaniu opinii na ich temat. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupiłam do wrażliwej, potem chciałam kupić krem pod oczy do cery dojrzałej, ale już nie było😞
      I witam serdecznie😉

      Usuń
    2. Do wrażliwej tzn. te z linii Wild Rose? One są jednocześnie do cery suchej, więc tym bardziej sobie darowałam, ja "tłuścioch" jestem.

      Dziękuję, witam również. :-)

      Usuń
    3. Racja, źle napisałam, Wild Rose jest tylko do cery suchej:)
      Wiesz co, ale ma taki ładny skład, a skóra tłusta też przecież potrzebuje nawilżenia. Ja bym wypróbowała na twoim miejscu:) najwyżej zużyjesz do rąk lub do nóg :P ale to twoja decyzja, jakbyś kupiła - daj znać:)

      Usuń
    4. Ach, tak, czasem tak robię, ale i tak się wkurzam na nietrafiony zakup... Teraz mam akurat taki krem do stóp, że nawet na te stopy jest mi za ciężki i musiałam kupić inny, lżejszy. :-D

      Usuń
    5. To coś za krem kupiła? :)

      Usuń
    6. Ten: http://www.perfecta-kosmetyki.pl/pl/product/1243/total-repair-zluszczajace-skarpetki-krem-kompres-do-stop-i-pekajacych-piet/
      Obstawiam, że jest do takich NAPRAWDĘ suchych stóp.

      Usuń
    7. Ja mam taki problem czasami, więc może kupię ten krem ^^
      A co do tłustej cery i kremu z różą - patrz komentarz niżej :)

      Usuń
    8. A tak, w trakcie kuracji kwasami moja cera ma zupełnie inne potrzeby, wtedy rzeczywiście toleruje lub nawet potrzebuje bardziej treściwej pielęgnacji.

      Usuń
  5. Krem z serii z różą sprawdza się bardzo fajnie. Mimo, że cerę mam tłustą używam go raz na jakiś czas, bo dobrze odzywia, zwłaszcza w trakcie kuracji kwasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kupiłaś go w PL czy za granicą? Bo w PL ta seria pojawiła się chyba niedawno

      Usuń
  6. Faktycznie bardzo przyjemne ceny. Mam dość suchą cerę więc pewnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, póki jeszcze są w Lidlu😉

      Usuń
  7. Porządne za nie duże pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  8. Wild rose na dzien mnie strasznie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj :( ciekawe, który składnik jest winowajcą...

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.