wtorek, 26 lipca 2016

Pewnego razu w paznokciowym raju... ☺

Na Meet Beauty, które odbyło się 23.04 (tak wiele atrakcji, a tak mało czasu😞), Indigo dla uczestniczek ich warsztatów dało możliwość uczestniczenia w profesjonalnych warsztatach dotyczących wykonania manicure hybrydowego.

Bardzo się ucieszyłam, że będę mogła doszkolić się, ponieważ swoją wiedzę czerpałam jedynie z filmików na YT oraz z blogów.

Kilka lat temu brałam udział w kursie dotyczącym stylizacji paznokci. Już wtedy zainteresował mnie manicure hybrydowy, ale niestety, całość tego kursu zajęło praktycznie wykonywanie tipsów, które szczerze mówiąc mnie nie interesowały i do ich wykonania nie miałam cierpliwości. O manicure hybrydowym Pani Instruktorka jedynie wspomniała i niestety nie miałam wiedzy praktycznej na ten temat.
Pamiętam, że Prowadząca polecała dwie marki - w tym właśnie markę Indigo ☺

Warsztaty z manicure hybrydowego w Katowicach odbyły się w dniu 30 maja, przy ulicy 1 Maja 94 w " Centrum Szkoleniowe i Dystrybucja Indigo by Joanna Bandurska "


Już od początku była luźna atmosfera - Asia to bardzo uśmiechnięta i zwariowana osoba 😉


Na początku oczywiście byla teoria - Asia zapisywała na tablicy punkty, krok po kroku jak taki manicure powinno się wykonać.


Odpowiadała również na nasze pytania - problemy, jakie napotykamy podczas wykonywania hybryd. Wtedy to dowiedziałam się, że problem może stać po stronie lampy - lampki powinno się wymieniać raz na pół roku. Poza tym jeśli chodzi o lampy tzw.mostki tudzież słuchawki - mimo, że producent zapewnia szybkie działanie, paznokcie należy trzymać w nich dłużej. Oprócz tego dowiedziałam się jak wykonać efekt syrenki, efekt ombre za pomocą pędzelka, jak ogólnie wykonać hybrydę, by dociągnąć lakier jak najbliżej wału paznokciowego, ale przy tym nie zalać skórek, bezpieczeństwo podczas wykonywania hyhryd, prawidłowego ściągania hybryd oraz wiele innych rad.

Miałyśmy możliwość wypróbować pięknych lakierów z serii Natalii Siwiec oraz popularnej bazy proteinowej.


Oczywiście użyłam bazy proteinowej, wyżej wspomnianych lakierów, primera bezkwasowego, topu normalnego oraz topu bez przemywania warstwy dyspersyjnej. Manicure miałam nienaruszony przez miesiąc☺

Kolory, których użyłam☺

Takie warsztaty to przede wszystkim dobrze spędzony czas, bo wiadomo, że żeby być dobrym w danej dziedzinie, trzeba ciągle się doszkalać.
Poza tym świetna Instruktorka i sympatyczne uczestniczki (Magda pozdrawiam!)- to chyba lepsze, niż nauka z Internetu 😉

Choć jako dopełnienie szkoleń polecam kanał Indigo na YT 😉


Podsumowując - to był bardzo udany dzień. Dzięki Indigo!

Pozdrawiam 😊

13 komentarzy:

  1. Było bardzo fajnie i sympatycznie :-). Dziękuję za miłe towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ja również dziękuję i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie znów okazja do spotkania ❤

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję! :) Albo chociaż na przysłowiową kawę w Kato ;).

      Usuń
  2. Chciałabym kiedyś uczestniczyć w takich warsztatach, to na pewno bardzo przyjemne doświadczenie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemne i przede wszystkim pożyteczne 😉

      Usuń
  3. Z pewnością fajnie było móc uczestniczyć na takich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, polecam uczestniczyć, jak tylko będzie taka okazja 😊

      Usuń
  4. Też by mi się przydały takie warsztaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdemu kto wykonuje/ zamierza wykonywać☺ fajna sprawa

      Usuń
  5. Byłam we Wrocławiu, było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wpisy o Krakowie i Wrocławiu właśnie, oczywiście pozytywne 😉

      Usuń
  6. Muszę jechać kiedyś na takie warsztaty. Z pewnością to świetne przeżycie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam oczywiście!!! Zdobywa się wiele cennych wskazówek podczas takich warsztatów 😉

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.