15 lipca

Perfecta, Biolaser krem + serum z miesięcznikiem Zwierciadło

W numerze 08/2016 magazynu Zwierciadło, czyli w  tym, którego aktualnie możemy znaleźć w kioskach dodany jest zestaw (ohohoh jak to poważnie brzmi) kosmetyków.




Jest to krem i serum marki Perfecta z linii Biolaser.



Unikalny odmładzający program dobowy.Preparat składa się z kremu na dzien z filtrem SPF 10 oraz serum do dermabrazji na noc.

KREM-LASER wypełnia zmarszczki od środka.
- Matrixin stymuluje geny do odbudowy uszkodzonej starzeniem skóry oraz przywraca jej odpowiednią gęstość.
- Matryca polisacharydowa 3D tworzy na skórze mikrosiateczkę napinająco-wygładzającą
- Fragmentowany kwas hialuronowy rekonstruuje szkielet podporowy skóry poprzez dynamiczną odbudowę włókien kolagenu typu I.

SERUM DO DERMABRAzJI NA NOC rozprasowuje zmarszczki od zewnątrz.
- Exfolinum-enzym proteolityczny ściera zmarszczki od zewnątrz i rewelacyjnie wygładza naskórek.
- Stabilna witamina C silnie regeneruje skórę podczas snu i dodaje cerze blasku.
- Lekka formuła dla cery normalnej,mieszanej i tłustej w przedziale wieku 30-50 lat.

Źródło:ceneo.pl

Gazeta z dodatkiem kosztuje 13,99zl


9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak te produkty sprawdzą się u ciebie :)
    Kochana jeśli znajdziesz chwilkę, kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tej gazety nie kupiłam😋

      Usuń
  2. hmmm kiedyś byłąm maniaczką gazet z dodatkami teraz jest już nie kupuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwrotnie- ale nie kupuję wszystkiego co tylko wyjdzie😀

      Usuń
  3. Dawno nie kupowałam gazety z dodatkiem jakiegoś kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic interesującego się nie pojawiło? 😉

      Usuń
  4. ja też jestem bardzo ciekawa jak to działa, dawno nie próbowałam nic z gazetek ale to mnie interesuje bo podobno niektóre kosmetyki mają niezłe :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger