06 maja

Alterra, SOS Lippenpflege Bio-Granatapfel - pomadka ochronna z Granatem Bio - czy jest tak dobra jak wersja rumiankowa?


Trwa promocja w Rossmannie, podczas której wchodzi rabat również na pomadki ochronne. Dzisiaj chciałabym napisać o pomadce Alterry z granatem, a raczej porównać ją do wersji rumiankowej.



Skład wersji rumiankowej : Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol.
 * z certyfikowanych upraw ekologicznych
Skład wersji z granatem: Ricinus Communis Seed Oil*, Glycine Soja Oil*, Copernicia Cerifera Cera*, Olea Europaea Fruit Oil*, Euphorbia Cerifera Cera, Butyrospermum Parkii Butter*, Punica Granatum Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Bisabolol, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Citral, Farnesol (19.06.2014.)
* z certyfikowanych upraw organicznych



Niestety nie powiedziałabym, że dorównuje rumiankowej siostrze. Rok temu miałam ogromny problem z ustami i na ratunek przyszła m.in właśnie Alterra rumiankowa. Po apliakcji czułam ulgę, długo trzymała się na ustach i faktyczne coś tam na te przesuszone usta podziałała.
W tym roku podczas zimy nie miałam żadnych większych problemów z ustami, aplikowałam profilaktycznie, ze względu na ochronę przed niskimi temperaturami oraz klimatyzacją w pracy. Szczerze mówiąc słabo działa. Gdyby była mroźna zima kompletnie nie dawałaby rady.
 Na zapach nie zwracałam uwagi, dla mnie niewyczuwalny.


Na lato wydaje się za tłusta, na zimę za słaba. Zdecydowanie na zimę polecam wersję rumiankową :)
Obie ważą 4,8g i  kosztują 4,99zł - a teraz 2,45zł :)
Używałyście pomadek Alterra?
Jaki jest Wasz ulubiony ochronny produkt do ust?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Też tak uważam. :) Bardzo dobre wnioski w tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo nie lubię wersji granat - ma jakieś dziwne drobinki, jest za miękka i przechowywana w normalnej temperaturze pokojowej łamie się.. Ni to peeling, ni to pomadka.. A rumiankową uwielbiam i kupię ją po raz kolejny - nie może jej zabraknąć w mojej kosmetyczce, bo lubię używać takich treściwych tłuścioszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę,ja nie wyczułam tam żadnych drobinek, ale jest beznadziejna, taka zwykła wazelina.:(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A polecam rumiankowa, cudo za grosze :)

      Usuń
  4. Rumiankowa lubię, a druga niedawno kupiłam i sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podziel się spostrzeżeniami :)

      Usuń
  5. Ja bardziej lubię rumiankową. Od czasu do czasu smaruję też nią rzęsy i są bardziej elastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam pierwotnie na rzęsy, ale zużyłam ją na usta :D

      Usuń
  6. Nie znam tych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? A to hit blogosfery :p :)

      Usuń
  7. Szkoda, właśnie kupiłam sobie tą z granatem 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat Tobie się spodoba :) czekam na opinię ;)

      Usuń
  8. Nie znam tych pomadek i jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jestem zadowolona - odkryłam cudeńko bez wywalania niepotrzebnie kasy ;)

      Usuń
  9. Wersję rumiankową mam w planach od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wchodzi w rabat 49%, warto kupić ;)

      Usuń
  10. Ja rumiankową kupiłam na promocji w Rossmannie i czeka na swoją kolej natomiast wersję z granatem mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio pomadki ochronne często u mnie goszczą, nawet częściej niż zimą :D byłam w górach a tam tak strasznie posiekły mi się usta, że inaczej się nie dało :) tych wersji też spróbuję skoro mówicie, że niezłe :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam obie i mnie dużo bardziej przypadła do gustu wersja z granatem. Świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem dobry skład, a granat brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko wersję rumiankową, ale i tak preferuję Carmexy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger