niedziela, 20 marca 2016

Promocja na kolorówkę w Rossmannie - to jest pewne!

Dzisiaj informacyjnie, ze swojego źródła wiem, że owa promocja rozpocznie się pod koniec kwietnia. Nie wiadomo ile % taniej kupimy kosmetyki, choć te z nas, które obkupują się podczas tej promocji domyslają się, że zapewne będzie to rabat 49%. :) Możliwe, że w pierwszym tygodniu promocją będą obowiązywać podkłady, pudry, róże, korektory, bronzery, rozswietlacze.




Zadowolone z informacji? Tworzycie już listy zakupów? Co jest na dzień dzisiejszy waszym pewniakiem, ktorego na pewno kupicie?

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Widziałam właśnie info na Insta, że od 20go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna informacja dla mnie, gorsza dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę bo właśnie kilka rzeczy z kolorówki mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zrobię sobie zapasy ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę z tej informacji ;-) raczej nie będę szaleć ale chcę kupić kilka rzeczy już od dawna więc zawsze to przyjemniej zapłacić mniej ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać :) Nie będę szaleć, ale na pewno kupię coś do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, choć tym razem postaram się nie skorzystać z promo, na razie mam wystarczająco kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo dobrze wiedzieć, uzbieram hajsik i na pewno coś tam kupię;) Pewnie będzie to coś do ust i może w końcu tusze z L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno tusze do rzęs - Max Factor 2000 kalorii i może złoty z Astora? Jeszcze się nie zastanawiałam, zobaczę co będzie dostępne na półkach ;) Może jeszcze puder z Manhattanu i chyba tyle z całych moich zakupów bo resztę kosmetykó mam :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.