14 marca

Krem do rąk przeciw starzeniu się skóry z Q10, Nivea

W końcu znalazłam czas :D

Właśnie kończę pewien krem do rąk i pomyślałam, że warto by było coś o nim napisać ;)
Z reguły rzadko używam tych produktów, ale od jakiegoś czasu w pracy, po każdym umyciu rąk muszę zaaplikować na nie krem. Co dziwne domu nie czuję takiej potrzeby ;)

Mowa o kremie do rąk przeciw starzeniu się skóry Anti Age z Q10



Może i nazwa wskazuje na klientki nieco starsze, niż ja.. Ale w końcu jest przecież do suchej skóry ;)



Klika słów od producenta


Oraz skład:



Skład nie powala... Chemia.. ale dla mnie dobra chemia :) Jedynie dobrze, że zamiast parafiny jest gliceryna.
Bardzo polubiłam ten krem, szybko się wchłania, nie zostawia filmu na dłoniach, a jednak czuć, że go mamy i coś tam działa ;) Podsumowując, nie jest odżywczy, ochronny..hmm.. na ostre mrozy, myślę, że byłby za słaby, ale na tę zimę jako produkt pielęgnacyjny był ok :) Poza tym ma ładny, typowy zapach produktów Nivea ;)


pojemność: 75ml
cena: ok.10zł

A teraz pytanie do Was! Jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk? Używała któraś  z Was aloesowego kremu z Vaseline (jest w CND)? Zastanawiam się nad wyborem kolejnego kremu. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Miłego, słonecznego poniedziałku.:)
Pozdrawiam :))

12 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu, ale mój już się kończy (czerwony z Evree) i muszę rozejrzeć się za czymś nowym. Myślę, że wrócę do kremu z Isany (5,5% Urea) bądź do Anidy z woskiem pszczelim i olejem makadamia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, zapomniałam o Isance :)

      Usuń
  2. Myślę, że teraz w okresie wiosny by się sprawdził :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą lekką zimę też się nadaje :)

      Usuń
  3. Dawno nie miałam produktów Nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wpadło ostatnio kilka produktów :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak pisalam, odżywczy to on nie jest, ale na taką zimę był ok:)

      Usuń
  5. A mnie akurat regularnie używane kremy do rąk z gliceryną wysuszają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że u niektórych skóra niezbyt toleruje glicerynę

      Usuń
  6. Dla mnie hitem do rąk jest nadal Isana z mocznikiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w końcu muszę ją kupić :)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger