środa, 16 marca 2016

Cena Na Do Widzenia - olejek do kąpieli Wellness&Beauty - szybka recenzja

Witam :)
W sobotę poszłam do Rossmana w celu obczajenia nowych zielonych cenówek. Skusiłam się na olejek do kąpieli  Wellness & Beauty (marka własna Rossmanna). Jest to olejek sezamowy z ekstraktem z wanilii.

Wybaczcie za jakość zdjęcia. Jest to obcięte zdjęcie z Instagrama, w tle są słodycze, co zresztą trochę widać.:)



Tego samego dnia nalałam go trochę do wanny podczas wieczornej kąpieli.
Piękny zapach, nienachalny, niechemiczny. Skóra nawilżona bez użycia balsamu. Do tego przyjemny skład. Jako olejek do kąpieli spełnia swoje zadanie.

Nie byłabym sobą gdybym nie użyła go na włosy :) trzymałam go 2 godziny. Następnie dałam maskę na godzinę i potem zmyłam ten mix. Fakt, że miałam trochę spuszone włosy, ale były bardzo błyszczące.




Jeżeli chcecie więcej dowiedzieć się na jego temat, zapraszam na bloga Kasi wszystkim znanej jako Kascysko. Tam Kasia szczegółowo omówiła jego skład.

Kosztuje teraz 4,79 zl, przy okazji napiszę o tym, że wersja lawendowa jest teraz w promocyjnej cenie 5,99zl.

Według mnie za tą cenę warto wypróbować.

Miałyście ten produkt?
Używacie w ogóle olejków do kąpieli?

Pozdrawiam :))


10 komentarzy:

  1. Używam olejków do kąpieli, ale jak dla mnie mają zbyt chemiczne składy, żeby je bez rozcieńczenia dać tylko na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do analizy skladu u Kasi :)

      Usuń
  2. jeśli to produkt dzięki któremu nie trzeba wsmarowywać balsamu to ja chce!;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) jutro lecę do Rossmanna zobaczyć, czy jeszcze je mają :)

      Usuń
  3. Dostałam ten olejek na Mikołajki, ale na razie czeka w zapasach. Mam nadzieję, że okaże się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Cię zapewnić, że jest przyjemny :D szkoda, że już go w żadnym Rossmannie dzisiaj nie widziałam :(

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego olejku z tej serii, ale póki co jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bardzo bardzo lubię olejki do kąpieli, ale tego akurat nie miałam. Chętnie wypróbuję jak spotkam go gdzieś w tak korzystnej cenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego olejku już od dłuższego czasu i wg mnie ma niesamowity zapach, pozwala się odprężyć i rzeczywiście - balsam po kąpieli jest zbędny :) Natomiast ciekawi mnie jego efekt na włosach, mam je dość suche i kręcone, może zrobi z nimi coś fajnego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.