piątek, 5 lutego 2016

Oferta promocyjna Rossmanna, aktualna od 10 lutego

Witam :)  Właśnie ze wszystkim się wyrobiłam i mogę w końcu wrzucić gazetkę na bloga ważną od środy 10.02.2016 :)

Mam nadzieję, że wszystko jest czytelne - jeśli nie, a was zainteresowało - możecie napisać w komentarzu, odpiszę ;)

Kup dwa produkty Essence Ultime do kompleksowej pielęgnacji włosów za 24zł, weź z pólki

Obiadek dynia z ryżem i kurczakiem po 4 m-cu - 3,39; kostka toaletowa 3w1 - 4,99zł









Cążki do paznokci -16,99zł; Isana maszynka do golenia jednorazowa 4szt - 8,59zł












Velvet papier toaletowy z balsamem, 6szt - 6,99, Ambi Pur - 9,99zł










Perełki do kąpieli w kształcie serca z Konfetti - 14,99zł.
Zainteresowało Was coś?;)
Miłego wieczoru, udanego weekendu :) 
Pozdrawiam :))

15 komentarzy:

  1. Niczego teraz na szczęście nie potrzebuję. Mój portfel się z tego cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nic interesującego nie znalazłam....aż dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Rita Ora w fajnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba na nic się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nic mnie specjalnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z czystej ciekawości chyba się przejdę :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivea szampony i odżywki tanio. Luksja Care Pro też tanio i krem do rąk Czery Pory Roku tanio. Szkoda że mam daleko Rossmann :(

    Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nivea szampony i odżywki tanio. Luksja Care Pro też tanio i krem do rąk Czery Pory Roku tanio. Szkoda że mam daleko Rossmann :(

    Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIEWCZYNY! Ten podkład z Maybelline Affinitone jest teraz w Rossmannach za niecałe 10zł jako cena na do widzenia. U mnie były dostępne wszystkie odcienie chociaż light beige zszedł najszybciej i znalazłam drugie nieotwarte opakowanie. Do tego maskary z tej samej firmy są po ok. 8/9zł i z Rimmella te korektory w czerwonym słoiczku są za ok. 6/7 zł. Zajrzyjcie u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki za info!!!! Wiadomość przesyłam dalej :)

      Usuń
  11. Rossman to jeden z lepszych sklepow kosmetycznych a Twoj blog to jeden z najlepszych blogow na jakich bylam :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnych wątpliwości - jest bardzo dobrze napisane.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.