02 stycznia

Wielka paka kosmetyków od Rossmanna! Karta podarunkowa z Rossmanna! Wyślij TYLKO smsa...



.. No właśnie, czy to już na początku nie śmierdzi ściemą na kilometr? Przecież już  od dawna słyszymy o fejkowych stronach, pobieraczkach, itp.

Nie wiem, czy jest sens pisania tego posta, ostrzegania, czy nie jest to tzw.walka z wiatrakami.....

Przeglądając dzisiaj rano fb, wśród wpisów zalajkowanych stron oraz znajomych, wynurzył się wpis sponsorowany (opłacony, zwiększony zasięg) takiej oto strony.... "Prezent od Rossmana - wyprzedaż kosmetyków ba nowy rok"



Aby uwiarygodnić cały ten szwindel jest milion komentarzy od osób, które przekonują, że paczkę rzeczywiście otrzymały. Czas przyjrzeć się im profilom na tejże stronie społecznościowej...

Założone zostały w grudniu, 14.albo 28.grudnia. Czy to nie wydaje się  podejrzane? Zapewne zdjęcia skradzione są z Internetu.







tu kolejny




Kolejny


I wiele innych kont.... Ludzie wysyłają po kilka smsów



Bo przecież 1 sms to tylko "niecałe 4zł"....

Czy aby na pewno?


Osoby wysyłające smsy tudzież ich rodzice pewnie przetrą oczy ze zdumienia, gdy zobaczą ile mają zapłacić za abonament telefoniczny.

Nie chcę komentować tego dosadnie, więc tylko pokazuje jak to z grubsza działa.

Z góry przepraszam za literówki itp - piszę z telefonu ;)

Pozdrawiam :))



17 komentarzy:

  1. U mnie na tablicy na facebooku co chwilę pokazują się tego typu reklamy z niby "darmowymi" kosmetykami. W sumie to nie rozumiem, dlaczego ludzie dają się na to nabrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie rozumiem... Tyle się mówi, ostrzega, a ludzie dalej swoje...

      Usuń
  2. Ja tą reklamę widziałam na FB już dawno, ale przewinęłam do dołu. Co mogę napisać-to chyba chęć skorzystania z mega okazji ludźmi kieruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ciekawości zobaczyłam, czy strona ma wzięcie i niestety widzę jacy ludzie są delikatnie mówiąc naiwni, żeby nie powiedziec bardziej dosadnie

      Usuń
  3. Głupota ludzka nie zna granic :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry, ale mnie takich ludzi nie zal, jak ktos jest tak bardzo naiwny to niech placi za swoja glupote :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapłacą sporo... Ale masz rację, kto jest naiwny to się sparzy raz, a dobrze.. Dziwię się tylko, że jest jeszcze sporo takich osób :/

      Usuń
  5. I dlatego ja nie mam facebooka, haha :) A tak na poważnie, dziwią mnie tacy ludzie, którzy się na to nabierają - jak bardzo trzeba być głupim i naiwnym, żeby uwierzyć, że dostanie się wielką pakę kosmetyków za "jedyne" 4 zł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podobny problem... jakaś dziewczyna sprzedawała zegarki calvina kleina za 60 zł- no ciekawe czemu nie można było zapłacić przy odbiorze... czasami ludzie są naiwni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś podobny problem... jakaś dziewczyna sprzedawała zegarki calvina kleina za 60 zł- no ciekawe czemu nie można było zapłacić przy odbiorze... czasami ludzie są naiwni.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, ja kiedyś spotkałam się z czymś podobnym, ubrania markowe były sprzedawane na fb. Tylko nie było możliwości płacenia przy odbiorze. Paczka nadal nie przychodzi...
    I zapraszam do mnie na stronę alisson świat

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym... Ja na ogół nie wierzę w takie akcje jak darmowa paka kosmetyków czy coś w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kto o zdrowych zmysłach się na to nabierze? :)

      Usuń
  11. ja olewam takie durnoty ... lepie jzgłaszac coś takiego do firm :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger