08 stycznia

Najczęściej używane - podsumowanie roku 2015

       Ulubieńców kosmetycznych, czyli prawdziwe perełki 2015 wstawiłam już jakiś czas temu. Pomyślałam, że dobrze byłoby zamknąć ubiegły rok również małym podsumowaniem, dlatego dzisiaj wstawiam TAG. ;)


 Wypisuję w nim produkty, których głównie używałam przez 2015 rok. Wymieniam tu zarówno tzw."perełki", jak również średniaczki - nie są to buble, ale perełkami również bym ich nie nazwała ;) Kategorie zaczerpnęłam z kanału YT "Stylizacje". Troszkę je pozmieniałam, bo niektórych kategorii tu nie ma, a na niektóre nie wiem jak odpowiedzieć, bo po prostu nie używam takich produktów :)


Kategoria Makijaż:

1. Podkład
Cudów nie robił, ale lubiłam używać podkładu z Rimmela Wake me Up, co potwierdzi wygląd buteleczki oraz ilość produktu ;) Wygląda naturalnie na twarzy, nie robił mi  matowego gruntu, a ładnie rozświetlał ;)


2. Puder
Polubiłam pudry sypkie i jest to zarówno Fixer Wibo, jak również puder z Kobo. Nie widzę jakiejś szczególnej różnicy pomiędzy nimi na skórze, w opakowaniach Kobo wygląda na żółty, Wibo lekko różowy ;) No i zapach Wibo ma przyjemniejszy, Kobo ma taki typowo babciny - na szczęście na skórze tego nie czuć;) 


3. Korektor do cery i pod oczy
 Korektorów przyznam się nie używam codziennie, jedynie wtedy, kiedy wyskoczy mi jakiś "comiesięczny nieprzyjaciel" :) Mam odlewkę korektora Bourjois Healthy Mix i kiedy mi się skończy myślę, że kupię pełnowartościowy produkt :) 

źródło: rossmann.pl

4. Bronzer 
Kobo :) który pojawił się w ulubieńcach 2015 :) W końcu dobry produkt idealny do konturowania w chłodnej tonacji :)


5. Róż 
Niedługo mija termin ważności, trzeba będzie niestety wywalić :) To produkt Lovely z ich zimowej edycji limitowanej 2013/2014 w odcieniu 01 Pink Princess - delikatny, ładny łososiowy róż.  Gdyby były dostępne na stałe w sprzedaży, na pewno kupiłabym ponownie :) Zdjęcie daruję, bo opakowanie jest w tragicznym stanie :)

6. Rozświetlacz 
Wiadomo, że Wibo Diamond Illuminator :) perełka 2015 :) Bez większych drobinek, wg. mnie nie jest ani w złotej ani tym bardziej w srebrnej tonacji :P czyli coś dla mnie.


7. Baza pod cienie 
Rzadko kiedy używam cieni, a jeśli już po nie sięgam, używam bazy z Wibo. Fajna, tania, ale z kiepskim opakowaniem.:P recenzja myślę, za jakiś czas.


8. Cienie 
Jak już wyżej wspominałam, rzadko kiedy używam cieni, a jeśli już chcę się bardziej pomalować, stawiam na praktyczność :P - to wrzosowy odcień Inglot. Nie wiem, czy ta seria jest jeszcze w sprzedaży, ja kupiłam wraz z listopadowym numerem Twojego Stylu w 2014. 


9. Kredka do oczu 
Kredek nie używam, ale jeśli już chce podkreslić dolną powiekę, wtedy sięgam po LipLiner z Essence w odcieniu 02 Hot Chocolate :) Kiedyś używałam od nich czarnych kredek i również byłam zadowolona ;)


10. Eyeliner 
Perełka - żelowy eyeliner Maybelline :) Trwała, smolista czerń, co lubię :) 


11. Maskara 
Niezmiennie od roku - żółta maskara Lovely :) Rzęsy ładnie wyglądają, i raczej nie wypadają (bo są takie opinie, że przez ten tusz wypadają rzęsy).


12. Pędzle 
Nie pędzel - gąbeczka z Rosska, tania i fajna w użytkowaniu i myciu :) Od piątku będzie w promocji, można będzie kupić ją za dyszkę :) Pędzel z Born Pretty Store - używam do bronzera od 1,5 roku i racze zmieniac go nie zamierzam :)  I kolejny pędzel z Born Pretty Store ten z tego zestawu, mini kabuki, kto by pomyślał! Krótka rączka, małe wymiary, wydawałoby się, że raczej dobre na wyjazdy, a nie do codziennego używania, ale ja go polubiłam na codzień.:) Używałam często pędzla z RT do rozświetlania, a takżę RT do podkładu. Mam nadzieję, że pędzle RT, które mam po roku w końcu doczekają się recenzji :P



13. Pomadka 
Jeżeli chodzi o te "kolorowe" lubię pomadki z Miss Sporty, mam tylko dwie, ponieważ ich gama kolorystyczna szczerze mówiąc nie powala i to jest jedyna wada tej serii. Generalnie nie podkreślają suchych skórek, trwałość zadowalająca,schodzą równomiernie. O pomadkach ochronnych napiszę w kategorii "pielęgnacja" :) 


14.Produkt do brwi 
Zdecydowanie perełka - Maybeline Color Tattoo, odcień Permanent Taupe. Tak dużo o nim wspominam, że nie ma po co kolejny raz się powtarzać. :)


15. Paznokcie - odżywka/ lakier/ top 
Ojj tutaj pod koniec roku zakochałam się w hybrydach. Niestety,  gdy pomalowałam paznokcie zwykłym lakierem, to w ciągu godziny od przyjścia do pracy, miałam już odpryśnięty lakier. I to mogło zepsuć humor na całą dniówkę. :P Dlatego raczej pożegnałam się z normalnymi lakierami. Jeżeli chodzi o odżywkę to nic niestety nie działało, to przez specyfikę, obowiązki w pracy, niestety przez to paznokcie był osłabione, łamały się i nic je nie ratowało.
W czasie gdy jeszcze malowałam paznokcie normalnymi lakierami to lubiłam zielony zmywacz z Isany - łatwo zmywał lakier i nie wysuszał :)





Kategoria Pielęgnacja twarzy, ciała i włosów:
Tutaj chciałam podkreślić to, że jestem raczej kiepska w zauważaniu jakichkolwiek zmian po używaniu kosmetyków pielęgnacyjnych, szczególnie jeśli chodzi o twarz :P  Tak że już zapowiadam - tutaj nie będzie ochów i achów jak powyżej :P

1. Krem do twarzy (dzien/noc)
Na dzień, pod makijaż używam Alantan Dermoline lekki krem,on znalazł się w ulubieńcach 2015, na noc serum z wit C z Ava oraz olejek różany Vis Plantis.


2. Demakijaż 
Jak wiecie stawiam na produkty micelarne i w tym roku używałam wielu fajnych produktów - micel z Corine De Farme, różowy micel z Garniera oraz produkty marki Vis Plantis - płyn micelarny oraz żel micelarny. Na początku roku miałam także romans z dwufazówkami Ziaja, które polubiłam, ale po zdenkowaniu znowu powróciłam do używania na całą twarz, włącznie z oczami płynów micelarnych - po prostu demakijaż trwa szybciej dzięki używaniu tylko jednego produktu ^^



3. Tonik 
Tanioszka, z dodatkiem kwasu salicylowego - Rival de Loop.


4. Szampon 
Facelle rzecz jasna. I tego chyba zapomniałam dodać do perełek 2015 :) , jeżeli chodzi o rypacze to biorę co mam w łazience - Garnier lawendowy, czy łopianowy Elfa Pharm.


5. Odżywka/maska 
Wkręciłam się w Kallosomanię. :D Moim hitem 2014 była algowa maska, jednak po czasie już niestety nie działała tak świetnie. generalnie lubię je solo, jak również w połączeniu z olejami. Mam na razie Cherry, Omega, Keratin, troszkę Blueberry, a chciałabym Multivitamin, Caviar, Hair Pro-Tox. W sumie chciałabym wszystkie :P 


6. Zabezpieczenie końcówek 
Właśnie skończył mi się :( Arganoil, był świetny, zapomniałam co to rozdwojone końcówki :) Na zdjęciu z jego zastępcą - serum z Green Pharmacy, dziś użyję 1.raz :)



7. Żele pod prysznic, mydła 
Tu nie mam ulubieńca :) Chociaż lubię Isanę, bo nie podrażnia, myje, ma dużo ładnych zapachów ale wiadomo, niestety nie utrzymują się długo.:)



8. Balsam
Nie używam generalnie :p ale teraz staram się nawilżać skórę, staram się stosować codziennie mleczko z Nivea. W lato używałam (czasami ofkors:P) tego różowego balsamu CC z Bielendy, delikatnie wyrównywał kolor, choć pewnie ten brązowy jest o wiele lepszy. :)



9. Maseczki 
Yy szczerze mówiąc zaniedbałam się troszkę, dawno nie używałam. Jak już to robiłam maseczki, tworzyłam z sypkich glinek z dodatkiem olejku, jeśli chodzi o peeling to uzywalam ten enzymatyczny z Bielendy w saszetkach.

Ziaja wystąpiła tutaj gościnnie tylko :P

10. Produkt do rąk 
Tego produktu uzywam w zasadzie tylko doraznie. Uzywalam z Green Pharmacy arganowy, ale się skończył, pod koniec roku zaczęłam używać Nivea Q10.



11. Produkt do stóp 
Pumeks!:P nie no, jeśli chodzi o gadżet to lubię tarki z Rossmanna, a kremy..? Używałam Physiogel, ale najczęściej za jednym razem kremowałam i dłonie i stopy tym samym produktem :P czyli to co w punkcie 10. )



12. Produkty ochronne do ust 
Podczas ubiegłoroczej zimy wyjątkowo miałam ogromny problem z ustami, moje 3 typy ( a w zasadzie 4^^): rumiankowa Alterra, Laura Conti masło karite, łagodna bajkalina i maść z wit A, ale koniecznie ta z Hasco Lek, bo miałam potem inną i już nie była taka dobra. Z zajadami radził sobie Tribiotic. Przegląd moich pomadek ochronnych TUTAJ.
\
14. Antyperspiranty 
Przez wiele lat używałam prodktów w spray'u, bo myślałam, że są skuteczniejsze, ale myliłam się :) Do tego teraz widzę jakie są niewydajne. :) W zeszłym roku używałam te z Lady Speed Stick oraz kulkę z Adidasa Climacool.



15. Zapachy 
Żaden nie utrzymuje się długo, a szkoda :( Lubię Mexx Energizing Woman, kiedyś uwielbiałam z Mexxa perfumy Nice, ale nie umiem ich nigdzie znaleźć - one były wyjątkowo trwałe.



16. Suche szampony 
wolę zapomnieć. :P i umyć włosy normalnie albo przycebulić i użyć mąki ziemniaczanej :)



17. Oleje 
Olejuję zwykła oliwą, a pod koniec roku używałam oleju z orzechów włoskich :)



18. Czesadła 
Używałam głównie Tangle Teezer, którego czasem lubię, czasem nie :) 


19. Odżywka do rzęs 
4LongLashes :) perełka 2015 ;-)



Uff..:) post - tasiemiec, ale teraz już w 100% podsumowałam ubiegły rok :) 


Pozdrawiam! :))

39 komentarzy:

  1. Sporo produktów, które sama znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki kupuję bardzo często po wielu pochlebnych opiniach :) Stąd pewnie wiele znanych Tobie produktów. :)

      Usuń
  2. Słoiczek z bazą pod cienie Wibo faktycznie mało wygodny ;/ ale baza sama w sobie jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu i kilku moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z Rimmela bardzo lubię ;) w ogóle znam większość tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczył mnie ładnym wykończeniem, chyba muszę przerzucić się na podkłady rozświetlające :)

      Usuń
  5. łączy nas rozświetlacz wibo , z podkładem moja skóra się nie lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sucha skóra go lubi. :) Co skóra to inne preferencje :)

      Usuń
  6. Kilka z tych produktów znam i również lubię, np. micel z Garniera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie troszkę rozczarował, bo myślałam, że cuda robi, a to normalny, przyzwoity produkt, podobny do micela z Biedronki :P

      Usuń
  7. Zgodzę się co do bazy, jest bardzo fajna, ale opakowanie niestety mało poręczne. Zawsze mam jej pełno pod paznokciami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to racja, jest to troszkę nieestetyczne :)

      Usuń
  8. bardzo lubiłam ten podkład z rimmela szkoda ze był dla mnie nieco za ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, najjaśniejszy wcale jest taki jasny. Ja używałam tego podkładu gdzieś tak do października, później przerzuciłam się na jaśniejsze ;)

      Usuń
  9. U mnie też hitem jest tonik Rival de Loop oraz rozświetlacz Wibo. W zapasach mam tę bazę pod cienie. Posiadam też tę wersję kolorystyczną kredki Essence, ale dla mnie jest zbyt miękka przez co szybko się rozmazuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie jest jakoś mega trwała (dlatego przerzuciłam się na żelowy eyeliner), ale mimo wszystko dla mnie jest to raczej dobra kredka ;)

      Usuń
  10. Kilka rzeczy (jak wiesz :P) znam :) koniecznie muszę wypróbować ten podkład z rimmela, bo każdy go tylko chwali :) to chyba będzie pomysł na następne -49% :D no i tą odżywkę 4 long lashes. Bo coś u mnie realash niby taaaka super a słabo coś działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo ją stosujesz? Może musisz poczekać na efekty? Chociaż ja już po 1 mies.widziałam delikatną różnicę :) Podkład jest ok dla cery suchej, nie wiem jak to z innymi będzie :P

      Usuń
    2. ooo. to moja to tłusta... no, ale może wypróbuję i zmatowie zobaczę :D
      Słuchaj używałam już dłuższy czas, zużyłam opakowanie 1 ml- powinno starczyć na miesiąc i tak mniej więcej było no i ZERO! Nie wiem, albo to ja taka niecierpliwa...

      Usuń
  11. Kilka rzeczy (jak wiesz :P) znam :) koniecznie muszę wypróbować ten podkład z rimmela, bo każdy go tylko chwali :) to chyba będzie pomysł na następne -49% :D no i tą odżywkę 4 long lashes. Bo coś u mnie realash niby taaaka super a słabo coś działa...

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką samą szczotkę TT :p ten tonik mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też różowa? :) tonik cudów nie robi, ale szkód na mojej twarzy też nie, więc używam. :)

      Usuń
  13. Wiele z rzeczy z kolorówki to i moi ulubieńcy, a bronzer z Kobo m.in chce wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam zestaw pędzli, tych określonych przez Ciebie "a'la ecotools", tylko że ja swoje dorwałam w Biedronce :D Nawet etui jest takie samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były gdzieś z rok temu we wrześniu na wyprzedaży za 5zł - wtedy już straciłam na nie ochote, ale potem z głupot zamówiłam z BornPrettyStore i nie żałuuuje :)
      Tak, to są identyko pędzle.:)

      Usuń
  15. W demakijażu u mnie dokładnie te same produkty :) Bardzo lubię też zmywacz i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę wśród Twoich najczęściej uzywanych kosetyków, kilku moich ulubieńców jak np. brązer Kobo, rozświetlacz Wibo (choć u mnie spełnia się w postaci cienia do powiek), zmywacz Isana, płyn micelarny Corine de Farme, dwufazówka Ziaja, liście zielonej oliwki, krem AlantanDermoline czy wreszcie suchy szampon z Biedronki (choć ja miałam w innej wersji). No i oczywiście niezastąpiony do brwi Maybelline Color Tattoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony suche właśnie nie bardzo :P ale resztę bardzo lubię. :)

      Usuń
  17. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasannya.
    Obat gerd

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo nas łączy :) Puder z wibo, rozświetlacz, płyn garniera :) eyeliner maybellin, facelle, colour tatto, TT :) Mogłabym wymieniać :D ...

    OdpowiedzUsuń
  19. oj garnier też u mnie czesto gości tj. ten płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  20. Mleczko Nivea jest świetne. Stosunek ceny do jakości nieporównywalny. Sama muszę u siebie zrobić taki przegląd:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super podsumowanie :) Sporo kosmetyków takich jak ja używam :) Garnier płyn miceralny najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię Permanent Taupe i używam go do brwi :). Mam ten mały pędzelek z RT, używam także do rozświetlacza i dobrze spisuje się w tej roli. Serum Ava bardzo mnie ciekawi i może wreszcie się na nie skuszę. A pomadka rumiankowa z Alterry to mój hit.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo ciekawych produktów. Zawsze chcę wypróbować podkład z Rimela ale wszystkie odcienie wydają się takie ciemne :( Chyba, że na buzi wygląda to całkiem inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger