27 października

Sobotnia wyprawa do Warszawy - Meet Beauty Conference, 24.10.2015

W sobotę wybrałam się do Warszawy - szczerze mówiąc byłam w niej pierwszy raz, choć pociągiem przejeżdżałam przez nią niezliczoną ilość. ;) Toteż ucieszyłam się, że znalazłam powód, by ją zobaczyć "od środka" ;) Powodem była Konferencja Meet Beauty. Była to póki co jedyna konferencja dedykowana dla  vlogerów i blogerów urodowych/kosmetycznych organizowana przez BlogMedia i Zblogowani ;) 



Wyprawa zaczęła się bardzo wcześnie, bo pociąg planowo miałam o 4:41. Niestety miał godzinne opóźnienie, więc przez ten czas czekałam na dworcu wśród melanżowiczów wracających z imprez. ;) Na szczęście całkowicie przypadkowo spotkałam kolegę z czasów szkoły średniej z mojej rodzinnej miejscowości, który również jechał do Warszawy, więc czekanie to nie było takie uciążliwe. 

Miejscem docelowym była ulica  Młocińska, konkretnie Młocińska 5/7 czyli budynek BABKA do wynajęcia. Najpierw było oficjalne rozpoczęcie, czyli przywitanie i przedstawienie planu konferencji. Następnie, każdy według swojego planu, czyli wcześniejszych zapisów, udał się na warsztaty lub wykłady.   


Ja wzięłam udział w warsztatach Pierre Rene, Neo Nail oraz Remington. Ponadto byłam na wykładzie Oleśki (TheOleskaaa) na temat nagrywania filmików na YT. 
Chyba każdy się ze mną zgodzi, że najciekawsze warsztaty prowadził Neo Nail ( Olympusie nie piszę, bo nie dane mi było uczestniczyć;)). Firma pokazała od początku do końca jak wykonać manicure hybrydowy + 3 zdobienia. 3 lata temu uczęszczałam na kurs stylizacji paznokci, jednak przez ten czas sporo się zapomniało, więc miałam małe przypomnienie. ;) 

Poza tym były stoiska Pilomax, w którym można było wykonać badanie skóry głowy oraz Golden Rose, którego lepiej nie skomentuję... 

W końcu na żywo poznałam Kasię z bloga Double Identity. Dzieli nas bardzo duża odległość, bo Kasia jest z drugiego końca Polski, tak że bardzo ucieszyłam się, że również jedzie na tę konferencję. :) Poza tym poznałam wiele innych dziewczyn, które znałam tylko z blogów. :) 

Generalnie jeśli chodzi o organizację, to jestem pod wrażeniem. Nie tak łatwo zorganizować takie wydarzenie dla 250 osób i zaplanować to od początku do końca.  Nie doszukałam się żadnego potknięcia, tak że gratuluję tak wspaniałej organizacji pierwszej w Polsce konferencji blogerów urodowych ;) Mam cichą nadzieję, że będę mogła wziąć udział w kolejnej edycji. 

A teraz trochę konferencji w zdjęciach:

w wykonaniu blogerki Asi 





oraz zdjęcia zapożyczone z fanpejdży Reminton oraz NeoNail




Na koniec to, co zostało po konferencji.. :) 



Podsumowując, to był udany weekend. ;) 
Organizatorzy: Blogmedia oraz Zblogowani, a także sponsorzy/partnerzy konferencji - dziękuję! :)

27 komentarzy:

  1. Też byłam na tej konferencji!!!:) Szkoda, że nie dane było nam się zobaczyć - zwłaszcza, że wybrałyśmy identyczne warsztaty:). Wczoraj zrobiłam swoją pierwszą w pełni samodzielną hybrydę i jestem zachwycona:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam hybrydki w niedzielę, ale mam nadzieję, że następnym razem (gdy też odrosn poza opuszek palca) będą perfekcyjne ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja do dzisiaj się tym jaram :P ;)

      Usuń
  3. Ja się nie wybrałam, bo jednak do Warszawy mi troche daleko, a akurat miałam juz na ten dzień plany. Ale widząc, jak to wyglądało, chętnie wezmę udział w kolejnej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sporo dziewczyna narzeka na stoisko GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, nie widziałam nigdzie, a z chęcią bym poczytała.. .

      Usuń
  5. Ja niestety nie mogłam jechać :( ale zazdroszczę! Super produkty przywiozłaś, już widzę kilka, które z chęcią bym wypróbowała :) a najbardziej hybrydki Semilac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hybrydki to szał, ale nie gifty były najlepsze/najwazniejsze. ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne "pozostałości pokonferencyjne" :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, ale nie najważniejsze, jeśli chodzi o tę konferencję. Dla mnie najwazniejsza jest nabyta wiedza i nowe znajomości. :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podobało, z chęcią wrócę tam w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłaś?! O proszę! Ja tak samo, z chęcią tam wrócę. :)

      Usuń
  8. było mega! Super że się poznałyśmy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo miło spędziłam ten czas i cieszę się, że poznałam zarówno Ciebie jak i Kasię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby takie wydarzenia były jak najczęściej. ;)

      Usuń
  10. Strasznie żałuję, że nie mogłam się tam pojawić :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda! Można w następnej edycji będziesz mogła wziąć udział. :)

      Usuń
  11. Musiało być naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rude, z resztkami włosów i dziurą w uchu, to też blogerka kosmetyczna, o jesuuuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Że ja Cię nie widziałam! :( Też byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja żeby się spakować do domu musiałam wszystkie te wypaśne reklamówki zostawić w hotelu i spakować się w jedna torbę :) Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że się nie widziałyśmy! Szukałam Cię wzorkiem, ale ciężko się w takim tłumie zauważyć! :(:(:(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger