poniedziałek, 31 sierpnia 2015

CENA NA DO WIDZENIA ROSSMANN - organizery kosmetyczne + zabawki ;)

Z góry przepraszam za jakość, ale właśnie wróciłam z pracy i nie chciało mi się włączać aparatu, zdjęcia robione kalkulatorem, więc fotki są jakie są :P Chciałam się z Wami tym jak najszybciej podzielić, żebyście i Wy szybko skorzystały, choć Rossmanny w sumie już o tej porze są pozamykane :)
Oto moje zdobycze: 

Cena jak widać :) 


Miś 21 cm - 0,99zł
To taka grająca gąsieniczka - 4,99zł

Ostrość boska :P Polskie Memorki - 0,99zł

Gra zręcznościowa - 4,99zł

Opaska samozaciskowa z LED - 0,99zł
I za to wszystko zapłaciłam zawrotną sumę 19,92zł ;)

Do tego były patelnie po 10zł (niestety nie udało mi się dorwać), Fit Ball po 0,99zł.

Lubię  przeceny Rossmanna chyba teraz bardziej niż te biedronowe :D 

Czy udało się Wam dzisiaj przypadkowo coś dorwać? :) 
Pozdrawiam :))

32 komentarze:

  1. Ale wspaniałe ceny :) Jutro będę w Rossmannie na zakupach to się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jutro wstąpię do swojego Rossmanna. Podoba mi się organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzieciaczki będą zadowolone :)

      Usuń
  4. Muszę koniecznie zajrzeć do mojego Rosska! :D dzięki za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tak, choć jak mówię, szkoda, że nie dorwałam tej patelni za dyszkę :)

      Usuń
  6. dzisian bylam w ross i przypadkiem widzialam co sie dzieje obok kosza z przecena za 0.99 zł :p była taka kolejka że szok i babki się kłóciły o przedmioty, widząc to ominelam je i szybko podreptalam do kasy tulko po to żebu jakies starsze babki doslownie czubate kosze kasowaly i jeszcze sie z kasjerkami ze ceny sie nie zgadzaja,nosz myslalam ze zwariuje :D jak widac nie dla wszystkich te przeceny sa przenaczone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na te rzeczy był specjalny regał w dziale non food :) Nie było kolejki, ale rzeczy szybko się rozchodziły :D

      Usuń
  7. dzisian bylam w ross i przypadkiem widzialam co sie dzieje obok kosza z przecena za 0.99 zł :p była taka kolejka że szok i babki się kłóciły o przedmioty, widząc to ominelam je i szybko podreptalam do kasy tulko po to żebu jakies starsze babki doslownie czubate kosze kasowaly i jeszcze sie z kasjerkami ze ceny sie nie zgadzaja,nosz myslalam ze zwariuje :D jak widac nie dla wszystkich te przeceny sa przenaczone :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mam blisko Rossmanna. Chętnie kupiłabym organizer na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, ja już żałuję, że za tę cenę wzięłam tylko jeden

      Usuń
  9. Fajne ceny, mi się nigdy nie udało dorwać nic na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś częściej zaglądać do Rosska :)

      Usuń
  10. O kurczę!! U mnie w Rossmannie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  11. O nieee:( a ja nic nie dorwałam na tych promocjach, bo już było wszystko wykupione:(
    Gratuluję zdobyczy w takich świetnych cenach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny zawrotne, ale za późno przeczytałam i pewnie u mnie już nic nie ma, eh, jak żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich cen w Rossmannie to ja nigdy jeszcze nie widziałam :)) U mnie we wszystkich R. to chyba ekspedientki wszystko sobie biorą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za późno zobaczyłam ten post,ale tam może następnym razem się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, ale ceny :) pewnie się już wszystko rozeszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodki misiu!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym taki organizer na lakiery i pomadki <3

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/powrot-do-formy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę! :D Chyba będę musiała zaglądnąć do rossmana jutro, może jeszcze coś się uchowało w takich cenach dla mnie w moim Grajdołku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również muszę zajrzeć do rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te ceny na do widzenia są naprawdę mega kuszące:) Fajnie, że mają taką politykę w firmie:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.