wtorek, 7 lipca 2015

Lakier Sensique Strong&TrendyNails, nr 165

Z tym lakierem też wiąże się pewna historia. Wczoraj mówiłam o TYM. Sensique kupiłam w zeszłym roku, na promocji w Drogerie Natura - identycznej która trwa do jutra - 1+1 za grosik. Poszukiwałam wśród tańszych marek kobaltu i wybrałam lakier, który kobaltem nie jest ;) 



I tak czekał całe lato aż do zimy.. wtedy zaczęłam wykorzystywać do zimowego mani ;) 


lakier po 3 dniach od pomalowania - końcówki są lekko starte ;)


A piszę o nim teraz nie bez przyczyny - jak wspominałam do jutra jest promocja w Naturze. 
Myślę, ze jesli ktoś pragnie nowych kolorów, może zaszaleć ;) 

Ich cena standardowa to 5,99zł.
Lakiery są bez toluenu i formaldehydu.



Mają dość długą rączkę i standardowy, wąski pędzelek. Nie powiem, żeby to pomagało przy aplikacji, ale da radę coś zmalować ;) 



Trwałość standardowa 2-3dni.
Krycie również - potrzebne są dwie warstwy. 


Jeżeli Sensique będzie miało w swojej ofercie interesujące dla mnie kolory możliwe, że zdecyduję się ponownie na zakup. ;) 
Oczywiście jeśli miałabym wybierać pomiędzy Sensique, a MySecret, wybrałabym to drugie ;)

Miałyście lakiery Sensique? Lubicie ciemne kolory na paznokciach? 
Bo ja takie preferuję tylko podczas zimy ;) 

Pozdrawiam :))

13 komentarzy:

  1. wybacz, ale na prawdę chodzisz z tak pomalowanymi paznokciami? bardzo niestarannie pomalowane :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! Jeśli są już po 3 dniach noszenia, właśnie tak wyglądają... A jeśli Ci się nie podobają to.. wybacz. ;)

      Usuń
  2. nie jestem przekonana co do efektu, jaki daje, w ogóle Sensique to dla mnie tandeta kosmetyczna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kiedyś też tak wydawało, bazarówa, tylko w drogerii za lekko wyższą cenę :D Ale pudry mają całkiem spoko ;))

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie kolory, a z Sensique jeszcze nie miałam lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze kiedyś w czasach szkoły średniej (jak jeszcze były w innych buteleczkach) piękną czerwień. Podarowałam siostrze, która wtedy nie miała dostępu do Natury, a sama potem tego koloru nie umiałam znaleźć;)

      Usuń
  4. Nie podoba mi się pędzelek ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą ta markę robi Hean dla natury :D ja tam pozostaję przy elegancie i nie maluję pazurów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii odcień fioletu. Jest ładny, ale na moich paznokciach długo się nie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mieszane uczucia co do tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny, ale do lata nie pasuje ;)
    Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor super, chociaż nie często mam na taki nastrój :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.