wtorek, 28 lipca 2015

Wyprzedaż letnia w Rossmannie - odzież oraz akcesoria ;)

W dniu dzisiejszym rozpoczęła się wyprzedaż letnia. Jak wiemy Rossmann ma również dział "Non food", który jest że tak powiem sezonowy ;) teraz wyprzedają "wakacyjne" rzeczy, by zrobić miejsca tornistrom :D 
A oto moje łowy : 

Najpierw produkty, które kupiłam dla siebie:


 Kubek 400ml, 8,3x13cm, 1 szt 1,19zł - wcześniejsza cena 8,49zł.

Lunch Box, ze sztućcami, dwupoziomowy, z wkładem chłodzącym, 5,99zł, pierwotna cena 34,99zł



\
Ręcznik kąpielowy, 70x140cm, 5,99zł, pierwotna cena 41,99zł
tak bardzo żałuję, że był tylko jeden :( 

A tutaj rzeczy dla dzieci mojego rodzeństwa:

Chustka z daszkiem, 52 cm, wiek 2-4 lata, 2,99zł, pierwotna cena 19,99zł


Czapka z daszkiem., 2,99zł, pierwotna cena 21,99zł.

Krótkie spodenki, 3,59zł, pierwotna cena 24,99zł.




2 gry w których są dwie gry;) 2,69zł, pierwotna cena 16,99zł.

Wszystkie produkty, które wchodzą w wyprzedaż znajdziecie w Internetowej Drogerii Rossmann - TU.

Niestety w moim sklepie nie było wszystkiego (jak np.walizki..), a niektóre rzeczy ktoś mi zwinął sprzed nosa, zanim się na nie zdecydowałam, jak np.duża miska. :)
Pozdrawiam ;)) 

16 komentarzy:

  1. łał, ale wyprzedaże! byłam dziś w rossmannie i zupełnie nie zwróciłam na nic uwagi poza kremem, którego szukałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, może jeszcze nie byłoby poprzebieranych rzeczy..;)

      Usuń
  2. Ale świetne wyprzedaże, chyba muszę się przejść do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie, czy będą te rzeczy jeszcze w sklepie :)

      Usuń
  3. Oj, przygarnęłabym taki lunch box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro mam zamiar wziąć go do pracy ;D

      Usuń
  4. Genialna wyprzedaż to grzechem było nie skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu wczoraj tego postu wybrałam się do swojego Rossa i niestety mocno się rozczarowałam. Przeceny były, owszem, ale nie aż takie duże jak u Ciebie. Na przykład ten lunchbox kosztował po przecenie 19,99 zł :/ Taka też cena widniała jeszcze wczoraj na stronie Rossa online - dzisiaj jest już zmieniona na 5,99, ale nie zamierzam drugi raz śmigać po niego, bo nie mam pewności, czy stacjonarnie cena też uległa zmianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemozliwe, wczoraj na stronie też była cena 5,99zł, pokazywałam znajomym... A może spróbuj złożyć zamówienie przez Internetową Drogerię Rossmann? Ja tak zrobiłam dzisiaj z paletkami i jutro idę po odbiór ;)

      Usuń
    2. Pod przeceną na 19,99 była mała szara czcionka z ceną 5,99, ale stacjonarnie cena była 19,99, więc nie wiem od czego to zależy. Nie opłacałoby mi się robić zamówienia online dla jednej rzeczy, bo z dostawą cenowo wyszłoby na to samo;)

      Usuń
    3. to dziwnie, że małą czcionką, powinna być normalna cena promocyjna (czyli duża czcionka) 5,99zł. A ja zrobiłam online, przynajmniej wiem, że tą jedną rzecz nikt mi nie sprzątnął sprzed nosa ;)

      Usuń
  6. no wow :D Ale trafiła Ci się okazja.... Ja też chcę.. :P jutro idę do rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.