sobota, 4 lipca 2015

Ogórkowy tusz, czyli Wonderful Wake me up mascara Rimmel

Dzisiaj o nowym tuszu od Rimmela ;)



Producent mówi, że:
Maskara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka.



Od dłuższego czasu używam tylko i wyłącznie żółtka z Lovely. Jest dla mnie fenomenalny, ale gdy nadarzyła się okazja spróbowania czegoś nowego,  to pomyślałam czemu nie ;)



Maskarę można dostać bez problemu w drogeriach, kosztuje ok.35 zł (w Rossmannie jest teraz promocja i kosztuje 27zł) 

Tak, pachnie ogórkiem! Uprzyjemnia aplikację ;) 

Tusz ma charakterystyczną szczoteczkę, co wydawało mi się, że może być troszkę problematyczne.

I rzeczywiście tuszowanie z początku było trudne. Byłam przyzwyczajona do innego typu szczoteczki, poza tym z początku tusz był za mokry, co jest problemem chyba w większości nowych maskar. 
Na szczęście po krótkim czasie konsystencja "znormalniała", ja chyba przyzwyczaiłam się do szczoteczki i efekt na rzęsach również był.



A jaki? Raczej delikatny, dzienny, na wieczorny wypad potrzebowałabym tuszu, który daje większą objętość i czerń. Tusz na szczęście nie kruszy się w ciągu dnia, ani nie odbija na powiece.

Same zobaczcie, całkiem przyzwoity efekt w porównaniu z okiem saute, prawda? ;)


 Ogólnie lubię tę maskarę, jednak zazwyczaj kupuję tusze do 15zł, efekt jest raczej podobny.
Mimo tego jestem zadowolona, że mogłam przetestować ten tusz. 

Krótko podsumowując:
Wydłużył? Oczywiście. Podniósł - również. Dodał objętości - nie bardzo. ;) 

Macie ten tusz? 
Pozdrawiam :)) 



16 komentarzy:

  1. Szczoteczka i dla mnie była (w sumie jest nadal...) problematyczna. Moich rzęs nie podnosi, ale z efektu ogólnie jestem w miarę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi opanowanie jej zajęło ok.1,5 tyg ;D

      Usuń
  2. Fajnie gdyby ta szczoteczka była ciuttt mniejsza to z chęcią bym wypróbowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka nie jest taka straszna:P

      Usuń
  3. Nie miałam go,ale słyszałam wiele.Jest nawet ok z tego co widzę;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie efekt bardzo słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz daje delikatny efekt, a przy rzęsach słabych nie będzie efektu WOW ;)

      Usuń
  5. Mam ten tusz i efekt mi się podoba, ale niestety zbyt szybko daje efekt pandy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to mi się nie osypuje.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście i fajnie rozdziela rzęsy. :) A na początku tak na niego klęłam ;D

      Usuń
  7. Też mam ten tusz ale chyba poczekam aż trochę podeschnie bo teraz nie mogę się z nim dogadać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, w takim razie ja się z nim szybko dogadałam ^^

      Usuń
  8. Całkiem fajny efekt na rzęsach :)
    Nie potrafię przekonać się do takiej szczoteczki, więc mimo fajnego efektu nie skuszę się na ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie możemy pokochać się z tym tuszem...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.