piątek, 31 lipca 2015

Moja wishlista ze sklepu Dresslink.com

Hej! Dzisiaj taki luźniejszy post, a zaraz w końcu zabieram się za pakowanie i rozpoczynam swój drugi urlop w tym roku <3 Tym razem niestety trochę krótszy, ale za to bardziej wyczekiwany :) 

Jeżeli chodzi o współpracę nigdy nie pomyślałabym, ze będzie to współpraca "odzieżowa" i może kilka lat temu nie zgodziłabym się, ale gdy widzę wysyp takich postów na blogach typowo kosmetycznych to pomyślałam, czemu nie, może i ja spróbuję ;) Chociaż mam pewne wątpliwości, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. :) Szczerze mówiąc nie znam się na tym, ale mam nadzieję, że ubrania z tej strony nie wpasowują się do strony na fp: Niezgodność produktu z opisem ;)

Sklep Dresslink oferuje nie tylko odzież i dodatki, ale również akcesoria kosmetyczne i do włosów. 

Znalazłam tam piękne letnie rzeczy, ale opamiętałam się, że przecież lato się wkrótce kończy i trzeba pomyśleć niestety o jesienno-zimowych ubraniach.

 Zainteresowały mnie następujące rzeczy:

 Kurteczka typowo letnia... ;) KLIK



..więc musiało się znaleźć również coś na jesień ;) KLIK


Dorzucam bluzę :) KLIK



Podoba mi się taka narzutka, choć obawiam się, że może być na mnie za duża, bo rozmiar jest uniwersalny ;) KLIK

Tutaj za to taki normalny, zwykły sweterek ;) KLIK


Jeszcze dodam coś letniego ;) KLIK




Teraz dodatki ;)

Mam słabość do torebek ;) KLIK



i biały, skromny zegarek ;) KLIK


Co myslicie o tym sklepie? 
Pozdrawiam :))

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Od razu zwróciła moją uwagę :)

      Usuń
  2. Piękna torebka, ale podoba mi się też kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kurteczka jest naprawdę fajna. Myślę, że warto już teraz szukać rzeczy na jesień, szczególnie, że lato raczej przypomina wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sklep Dresslink - ich rzeczy są całkiem niezłej jakości no i wybór mają ogromny :)
    Oczywiście z przyjemnością poklikałam we wszystkie linki - wiem ile to znaczy dla nas, blogerek współpracujących z tego typu sklepami:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    Miłego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.