03 lipca

MIRACLE GEL SALLY HANSEN - żelowe paznokcie bez lampy UV - czy rzeczywiście?

Gdy tylko weszły na rynek byłam ich niesamowicie ciekawa i chciałam je mieć. W niedługim czasie wpadły w moje łapki dwa kolory - 380 Malibu Peach i 240 B Girl
Lakiery te mają być "domową" alternatywą żelowych paznokci bez lampy UV. 
Do tego potrzebujemy co najmniej dwóch lakierów - topu coatu i lakieru.



Najpierw nakładamy kolor (lakier) dwukrotnie, a na to dajemy top coat. Efekt ma się utrzymać do 14 dni.

380 Malibu Peach to koralowy, brzoskwiniowy kolor, , a 240 B Girl to kolor jasnoniebieski, miętowy . Oba lakiery są utrzymane w pastelowej tonacji.



Tak jak już wspominałam byłam bardzo "podjarana" tymi lakierami i od razu wzięłam się za malowanie.
Od tej chwili minęły 3 miesiące, fakt, mam lekką obsuwę ;)



Informacje stricte samej aplikacji: 
Lakier z top coatem schnie około godziny.
Pędzelek jest wygodny w użyciu. 

Odkąd zaczęłam pracować moje paznokcie są w tragicznym stanie - nie opłaca się im nadawać kształtu, bo za każdym razem jakiś się złamie i muszę obcinać... tak że wybaczcie ;)))

A jakie wrażenia? Lekkie rozczarowanie..
po 1: niestety na paznokciach mam pionowe prążki, które lakier nie zakrył po dwóch warstwach, a z tym radzą sobie normalne, o wiele tańsze lakiery.
po 2: gdy daje 3 warstwy, prążki są mniej widoczne, za to na pomalowanych paznokciach tworzą się pęcherzyki powietrza.
po 3: Efekt ma się utrzymać do 14 dni.. no właśnie DO... słowo-klucz :) U mnie to są max 5 dni, ale to tylko w sytuacji, gdy nie chodzę do pracy i nie odwalam "brudnej" roboty. Jednym słowem leżę i pachnę. ;) Średnio po 3 dniach muszę zmyć lakier, bo widać lekkie odpryśnięcia. 



Produkt się tak fajnie zapowiadał... tak pięknie był opisany i rozreklamowany...
 ... Marketing ;)


Podsumowując jest to normalny lakier do paznokci, tylko trochę droższy.. W Rossmannie jeden lakier kosztuje 34zł+34zł top coat, to daje....68zł... Dla mnie przesada. 
Jeżeli ktoś jest mimo wszystko nadal chętny to są na promocji w Rossku i kosztują 28zł.. Albo niech czeka na promocję - xx% :)

Macie lakiery z tej serii? Jesteście z nich zadowolone?

Zapowiada się upalny weekend, uważajcie na wysokie temperatury ;)
Pozdrawiam :))

19 komentarzy:

  1. marketing czyni cuda, człowiek kupi a tu niestety, nie miała niespodzianka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście dostałam się do testów, ale była bym nieźle wkurzona, gdybym miała za takie coś zapłacić...

      Usuń
  2. Kolorki mają chociaż ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, choć w połączeniu ze sobą nie wyglądają ładnie na pazurkach ;)

      Usuń
  3. U mnie się totalnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mięta jest boska :) Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównym plusem tych lakierów to chyba właśnie kolorki. ;)

      Usuń
  5. Kolory ładne ale faktycznie troche drogo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Straaasznie się rozczarowałam.

      Usuń
  6. Ciekawiły nie te lakiery, ale widzę, że t "do" jest jeszcze bardziej "magicznym słowem" niż podejrzewałam. Przy moim trybie życia mam takie paznokcie, jak Ty pracując - połamane - spiłowuję je zwykle na krótko. mam problem, żeby chociaż troszkę je zapuścić. A jeśli lakier trzyma mi się trzy dni, to znaczy, ze jest świetny. Jak dotąd udało się to chyba tylko lakierom Diadem i CA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej takich lakierów, ale one nie kosztują 34/68zł. ;)

      Usuń
  7. dlatego już jakiś czas temu przestałam malować paznokcie na własną rękę i co 3 tygodnie funduje sobie hybrydę - paznokcie odżyły i co najważniejsze są cały czas piękne i nie muszę się wstydzić :)
    Na moim blogu na pewno będę o tym pisać, także zachęcam do zaglądania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie się zastanawiam nad hybrydami. ;)

      Usuń
  8. Kurcze dobrze bo sama miałam na nie chrapke a teraz to juz sama nie wiem hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie polecam, choć są osoby, które są z nich zadowolone. ;)

      Usuń
  9. chciałam wypróbować, ale żal mi kasy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! Nie kupuj! Wolę kupić za 10-15zł lakiery Rimmel ;)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger