06 lipca

Lakier Sea Green 212 od MySecret

Gdzieś z miesiąc temu miałam świra na punkcie pięknego niebieskiego, letniego lakieru, co zresztą pisałam na Facebooku i Instagramie. Znalazłam ma necie kolor, lecz nieznana była marka tego lakieru. W Google próbowałam pisać różne nazwy : neonowy niebieski, lazurowy, turkusowy, seledynowy lakier... Dziewczyny na FB i Insta mi pomagały, wszystkim dziękuję za podpowiedzi ;* 
Na Internecie znalazłam piękny lakier na zdjęciach w tle z fioletową panterką.. widziałam, że u niektórych kolor ten wygląda nie tak, jak marzę, po prostu zwyczajnie, zaryzykowałam i.. lipa :D To nie to. Ale trudno. Nawet go polubiłam, choć swojego wymarzonego lakieru dalej nie mam. Wstępnie postawiłam na lakier Vipera z serii Natalis nr 280, ale stacjonarnie nigdzie Vipery nie widziałam, a przez Internet w ciemno nie kupię. No cóż..
Wracając ściślej do tematu.
Lakierów MySecret jeszcze nie miałam, więc była to okazja do wypróbowania.
Kosztuje 6,99zł. 
Do 8 lipca w Drogeriach Natura jest promocja na lakiery 1+1 za grosz (ten tańszy ofkors). 
Promka myślę, że zachęcająca, choć sama jeszcze z niej nie skorzystałam.

Co do samego lakieru.. to kolor zielony, ani krzty niebieskości, jak myślałam (choć na zdjęciach tak czasem wychodzi - w realu to zieleń!).  
Jest to chłodny odcień, według mnie niespecjalnie wygląda solo na paznokciach, ale pomalowany na jednym paznokciu (kolorowe mani teraz w modzie^^) wygląda całkiem korzystnie. Sprawdzone.:D 

Co do jakości - według mnie zadowalająco. U mnie trzyma się 3-4 dni, więc jest to naprawdę dobry wynik.
Krycie standardowe - trzeba nałożyć dwie warstwy, by kolor był równomierny na paznokciach. 

 Co do pędzelka - końcówka włosia prosta, raczej łatwy w aplikacji


Podsumowując z lakieru (może prócz koloru, bo na coś innego liczyłam) jestem zadowolona. Zastanawiam się, czy dzisiaj nie skoczyć do Natury po jakieś dwa kolorki MySecret, wyszłyby po 3,50zł :D Bardzo korzystna cena :) 

A Wy macie w swoich zbiorach lakiery MySecret? Jak Wam się podoba "mój" lakier? 
A może znacie jakiś lakier w moim wymarzonym kolorze? :D 
Pozdrawiam! :))

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolor rzeczywisty jest taki jak w buteleczce. Zdjęcia lakieru na paznokciach trochę przekłamują. :)

      Usuń
  2. Cudowny kolor. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na słońcu faktycznie kolor wygląda ciekawie. :)

      Usuń
  3. Kolor fajny, ale rzeczywiście wygląda inaczej na paznokciach niż w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości kolor jest taki jak w buteleczce.

      Usuń
  4. Fajny kolor! Wakacyjnie się kojarzy... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak, do wakacyjnego mani idealny :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny kolorek :) pewnie w tzw. skittlesowym zdobieniu (gdzie każdy paznokieć ma inny kolor) świetnie by się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam aktualnie takie kolorowe mani - 3 paznokcie pomalowane neonowym różem, jeden liliowym a jeden właśnie tym. Myślę, ze wygląda dość ciekawie ;)

      Usuń
  6. Super blog, obserwuję :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger