07 maja

Rock with me - lip lacquer, lakier do ust Wibo nr 1

Witam! Ten tydzień należy do lakierów i pomadek - byłyście już w Rossmannie? :) W związku z powyższym postanowiłam zamieścić dwie krótkie recenzje dwóch różnych produktów - dzisiaj i jutro. I chyba na taką formę się zdecyduję - częściej, krócej i konkretniej - bo na dłuższe rozmyślania nie mam czasu ( za 1,5h wychodzę do pracy, a tu jeszcze trzeba sobie obiadek strzelić :) ). Nie wiem jak wy, ale ja zawsze więcej kupię w majowych promocjach Rossmanna, niż w listopadowych. W listopadowych zawsze grzecznie - może dlatego, że nie są rozwlekane na 3 partie? ;) Zawsze lepiej wydać raz, a nie kilka razy, bo wtedy to się popłynie ;)



Dzisiaj o lakierze ( czyli połączeniu aplikatora oraz konsystencji  z błyszczyku i kryciu pomadki ) z Wibo o pięknym, fioletowym kolorze :) Lubię fioletki na ustach ;) O wiele lepiej czuję się w fioletach i różach, niż czerwieniach, które oddałam mamie :P 



Ok, to teraz konkrety.
Pojemność:4ml
cena standardowa: 9,69zł
gdzie kupić: Rossmann



Opis produktu:
Lakier do ust z intensywną formułą, nawet do 8 godzin. Idealnie wygładza, nawilża, zapewnia intensywny kolor i połysk.




A teraz co o nim sądze.. hmm.. największa zaletą produktu jest dla mnie ten kolor i zapach - chemiczny, ale strasznie słodki. I to chyba było by tyle z zalet. Lakier nie tak łatwo nakłada się równomiernie na ustach i co najważniejsze - NIE JEST DŁUGOTRWAŁY. Po 10 minutach od robienia zdjęć do tego wpisu, nie jedząc, nie pijąc, nie rozmawiając z nikim efekt wygląda tak:


A na poprawianie ust co 10 minut jakoś nie mam ochoty...
Jednym słowem mówiąc jestem na NIE. W sumie kupiłam go za niecałe 4zł w listopadowej promce, więc nie szkoda wyrzucać do kosza.

Wiem, że rzadko tu zaglądam, ale jeśli tak jak ja uwielbiacie kosmetyki, nowinki kosmetyczne i wszystko co z tym związane zapraszam na mojego INSTA  - codzienna aktualizacja ;) Fanpejdża w sumie też, chociaż tam, że względu na ograniczanie zasięgu przez facebooka straciłam ochotę na częstą aktywność.

Do zobaczenia jutro na blogu ;)) 
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wyglada, ale szkoda, ze tak nietrwaly :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bo kolor ma przefantastyczny ;))

      Usuń
  3. Cześć
    Nazywam się Klaudia i z chęcią stworze dla Ciebie ślicznego bloga.
    Jeśli, więc jesteś zainteresowany czymś takim, proszę napisz do mnie.
    O to mój FB https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Zapewniamy szybką i dobrą prace, okraszoną stałym kontaktem.
    Zapraszam serdecznie i przepraszam za SPAM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dziękuję. Nie skorzystam

      Usuń
  4. Faktycznie kolorek bardzo twarzowy, ale szkoda że taka trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie intensywne kolory ♥ szkoda tylko, że taka lipa z tą trwałością

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnietez kupiłam ten lakier na promocji ale tej poprzedniej i mam podobne odczucia. Kolor zarąbisty, zapach i smak super ;) Jest za bardzo płynny ciężko go naożyć i nie zastyga na ustach, przez co szybko znika. Jedynie można go używać wklepując palcem w usta dla delikatnego kolorku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też na poprzedniej - listopadowej! :) No, ale taki delikatny efekt i babranie się mnie nie zadowala :(

      Usuń
    2. Ja tez Hestia zawiedziona oczekiwałam czegoś innego, ale do kosza nie wrzucę to nie w moim stylu ☺

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger