13 maja

PROMOCJE NA KOLORÓWKĘ W DROGERIACH - podsumowanie zakupów + KOLEJNE PROMO!

Czekam jeszcze na jeden produkt ( który w sobotę zostanie przywieziony z Mazur ;)) ), ale jestem niecierpliwa i już wstawiam pościwo ;) Już po promocjach kosmetyków do makijażu w Naturze i Rossmannie, w Hebe jeszcze chyba trwa, ale szczerze mówiąc nie odczuwałam potrzeby, by tam zajść. Pisałam o nieuczciwej taktyce Natury, czyli podwyższaniu cen produktów Essence i Catrice. Rossmann też nie był lepszy, aczkolwiek ceny zostały podwyższone z tego co wiem tylko o złotówkę na produktach, które kosztują kilkadziesiąt złotych ( produkty Bourjois ). Zauważyłyście wyższe ceny? Zresztą już mniejsza z tym, nie ma co roztrząsać nieprzyjemnych sytuacji, dzisiaj optymistyczny post, czyli zakupy, dużo kolorówki ♥




DROGERIE NATURA
No właśnie, najpierw była Naturka. W pierwszym dniu promocji, byłam w mojej mieścinie, więc nie poszalałam, bo są tam tylko podstawowe szafy natury, więc kupiłam tylko bronzer Kobo 311 Nubian Dessert i kredkę Longlasting z Essence na lato (gdyż wtedy nie lubię siebie w czarnych krechach) w kolorze 02 Hot Chocolate. Więcej miałam kupić w Katowicach, ale strzeliłam focha na Naturę z wiadomego powodu.



ROSSMANN

1. CZĘŚĆ PROMOCJI

Podczas tego tygodnia planowałam kupić tylko rozświetlacz z Wibo Diamond Illuminator, ale do koszyka wpadły również dwie rzeczy: półtransparentny puder matujący Wibo oraz korektor Lovely.

Po cichu liczyłam na zakup rozświetlacza z Lovely w kolorze Gold, na moje szczęście nie pojawił się w sklepie.



2. CZĘŚĆ PROMOCJI

Tutaj skupiłam się tylko na zakupie tuszy dla siebie i najbliższych. Na zdjęciu jest tylko jeden tusz, ale łącznie kupiłam ich 9 :D (2 dla siebie). W ostatnich dniach promocji dokupiłam bazę z Wibo - i nie żałuję tego nieplanowanego zakupu :) 


3. CZĘŚĆ PROMOCJI

Tutaj najbardziej poszalałam. I mogłoby się wydawać, że obkupię się w lakiery, a tu klops, ani jednego lakieru! :) W zasadzie to jeden, właśnie on idzie do mnie z Mazur :)  - chodzi o Lovely Butterfly ten neonowy róż. ;) mam nadzieję, że nie odpadną mi paznokcie, gdyż producent pisze, że przeznaczony jest do sztucznych paznokci :P Oczywiście pazurki nie są zaniedbane - dokupiłam preparat do skórek z Sally Hansen oraz odżywkę CC Bielenda bez formaldehydu.

Pomadek też miałam nie kupować, ale jednak kupiłam :P Z nowej szafy w Rossmannie -Bell Hypoallergenic nr 07, czyli elegancka czerwień oraz 11, czyli piękny, letni róż :) 

Poza tym zauważyłam, że Beauty Balm z Rival De Loop jest aktualnie w CND (4,19zł), więc również go wzięłam :)



Gdy dowiedziałam się, że pomadki ochronne również wchodzą pod rabat, nie mogłam przejść obok tej informacji obojętnie :P I mimo, że mam jeszcze kilka pomadek to skusiłam się na 3: kochaną rumiankową Alterrę oraz te których nigdy nie miałam: Alterrę z granatem oraz Lovely z aloesem i mentolem. :) 



Uzupełniłam swoje zbiory :) Myślę, że gdzieś tak za około 1,5 - 2 miesiące pojawią się pierwsze wpisy dotyczące tych produktów :D Tak z ciekawości policzyłam sobie ile wydałam - ok.80zł, chyba i tak nie ma źle, a mam spokój z zakupami kolorówki na długi czas. ;)

Szykuje się promocja na pielęgnację twarzy w Rossmannie od 20 maja - 40%, kupię  produkty do demakijażu :) 

źródło: najnowsze wydanie gazetki "Skarb"
Ponadto dzisiaj Szalona Środa w Super-Pharm i z kartą Lifestyle mamy rabat -40% na pielęgnację twarzy, pasty do zębów i kosmetyki do opalania. ;)

Chwalcie się zakupami! Chętnie wpadnę na Wasze blogi obczaić :-) 

Pozdrawiam ;))  


28 komentarzy:

  1. szalona :D to ja wypadłam skromnie wobec Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore zakupy :) Ja tylko poszalałam z pomadkami ochronnymi :)
    Promocja w Rossmannie będzie, widziałam informację o niej w najnowszym Skarbie :) Chyba zacznę już robić listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o tej promocji w Superpharm, może się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozpaczam, że nie dostałam preparatu do skórek od SH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo cena była świetna :( ja ostatnio kupiłam w promce za 19, a i tak dokupiłam, na zapas :P

      Usuń
  5. A ja nic nie kupiłam i jestem z siebie bardzo dumna :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z Ciebie dumna! :))

      Usuń
  6. ja byłam dzielna i tym razem nic nie kupiłam, muszę przerobić moje zapasy :)
    nie ukrywam, że trochę żałuję tego rozświetlacza z Wibo, mam ich puder i róż w tych puzderkach i są całkiem przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byłaś :) Ja nie potrafiłam :P

      Usuń
  7. Sporo zakupow ;) Ja tez wydalam cos lekko ponad 100 zl, a nie poszalalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaleją z tymi promocjami w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, a mój portfel płacze ;)

      Usuń
  9. Pomadki z Bell wyglądają ciekawie, pomadek ochronnych nie wziełam bo nie wiedziałam, że też je obejmuje promocja, a jak się dowiedziałam to już nie chciałm iść, bo sporo kupiłam i bałam się że jeszcze coś mnie skusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silną wolę masz :) ja niestety pobiegłam z rana do Rosska i kupiłam te 3 pomadki

      Usuń
  10. Dużo osób skusiło się na rozświetlacz Wibo :)
    Już się nie mogę doczekać kolejnej promocji. Zrobię duuuuży zapas toniku Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bo jest świetny ten rozświetlacz ;)
      Ja chyba też kupię tonik, bo póki co używam i krzywdy mi nie robi ;) I jeszcze skuszę się na płyn dwufazowy do oczu z tej marki ;)

      Usuń
  11. Też kupiłam rozświetlacz i bazę Wibo :) To teraz kolejna promocja... muszę się zastanowić co bym chciała, aż żal by było nie skorzystać z okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne te promocje, musze się wybrać :) Ja uwielbiam Hebe! Polecam, jeśli chodzi o zakupy do pielęgnacji włosów. Jestem wprost zakochana w odżywce Kallosa :) Miałam też kiedys pomadke Lovely z aloesem i męntolem, jest super, ale trzeba uważać, bo po dłuższym stosowaniu usta są mega wysuszone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, męntol to okropna literówka, przepraszam :D

      Usuń
  13. fajny blog ^^ na kosmetykach neistety sie nie znam wiec nie wypowiem sie na ten temat :P ale tak dalej ^^ ładnie piszesz :) zapraszam na moj kanał na YT https://www.youtube.com/channel/UCkXO8BOZPZN92Xz9pKKUoZQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też trochę poszalałam na promocjach. Ale żałuję, że nie zorientowałam się, że pomadki ochronne też wchodzą na promocję :P. Uwielbiam pomadkę ochronną z Lovely, mam już kolejne opakowanie, mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy! Część powtarza się z tego co ja sobie upiłam :). Ciekawi mnie beauty balm z Rival de Loop.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na tych promocjach wydałam sporo kasy, ale nie żałuję :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam żel do usuwania skórek z Sally Hansen. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger