wtorek, 19 maja 2015

Moje pomadki na letni sezon - róże i fiolety!

W moim zestawieniu jak widać brak miejsca na czerwienie i oranże - źle się czuję w takich kolorach, choć ostatnio kupiłam czerwoną pomadkę, w której wydaje mi się dobrze wyglądam ;) 
Z góry przepraszam, ale trzy produkty z tego zestawienia wyglądają inaczej w rzeczywistości. Niestety, aparat nie uchwycił dobrze ich koloru.



Najpierw przypomnę Wam o pomadkach z zeszłego roku, które w tym roku również zawitają na moich ustach:

Pomadki Miss Sporty Perfect Color Lipstick

013


czyli najdelikatniejsza pomadka w moim zestawieniu. Jest to taki różo-nudziak.

i 039



To jest dość odważny kolor, którego będę używać chyba tylko na wieczorne wyjścia :) 
Rozpisywać się nie będę, moja opinia o nich oraz zdjęcia TUTAJ.

Essence, Glow Tinted Lip Balm nr 3


Lekki produkt, który daje efekt nawilżonych ust, ponadto mimo, że wygląda na lekko neonowy w opakowaniu, na ustach przybiera postać malinki (ciężko uchwycić ten kolor na zdjęciach) ;) 
Więcej o nim TUTAJ.


Produkty ze sklepu BornPrettyStore.

Ten kolor za cholerę nie współgra z aparatem. Jest to róż, identyczny jak w opakowaniu, z lekką tylko domieszką fioletu. Na zdjęciach wygląda niestety jak czysty fiolet :/


Tutaj już lekko przypomina rzeczywistość :P 
Już widać denko :( 
Produkt można zobaczyć TUTAJ

I drugi produkt z tego sklepu, to pomadka, dość mała, można powiedzieć, że to taka większa próbka ;) Fiolet, w którym można wyglądać niekorzystnie (tak na zdjęciach wyszło) jak potwór z bagien, ale myślę, że podczas wieczornych wojaży, na opalonej twarzy będzie ładnie wyglądać. ;) 




Na dzień dzisiejszy BPS nie ma ich w sprzedaży.

I mój najnowszy nabytek, czyli pomadka Bell HypoAllergenic nr 11 <3



Hmm, powiem tak - na Insta, dzięki filtrom lepiej widać ten neon -> INSTA


A co o niej mogę powiedzieć? Na pewno w niedługim czasie wstawię notkę na temat tych pomadek (bo mam jeszcze jedną), ale już teraz powiem, że trzeba mieć przy tym kolorze mega zadbane usta no i bez bazy czyli pomadki ochronnej się nie obejdzie. ;)


To moja szóstka ;) A Wy po jakie produkty/kolory najchętniej sięgacie podczas lata?


Piszcie, chętnie poczytam w komentarzach, na blogach również :)

Pozdrawiam :))

19 komentarzy:

  1. Ładne kolory.Ja lubię bardzo matowe pomadki jak i również kredki;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stricte matowych pomadek nie mam, a kredkę mam tylko jedną ;)

      Usuń
  2. Pal licho te szminki! Jaka z Ciebie jest ładna dziewczyna :)

    A wracając jednak do mazideł - ja najbardziej lubię te matowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      "Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane". ;)

      Usuń
  3. ja stawiam na czerwień ;) ale Twoje kolory bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadka Bell zdecydowanie najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolorki, jednak najbardziej mi przypadła do gustu pomadka z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Usta nią pomalowane bardzo zwracają uwagę. :)

      Usuń
  6. Do mojej karnacji niestety nie pasują takie odcienie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego :P ja mam też niezłą juz kolekcję :D od niedawna zbieram dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci ladnie w tym fiolecie ;) masz śliczną buźkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą samą malutką pomadkę z Born Pretty Store :). Uwielbiam róże wpadające w fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie róże zawsze goszczą na ustach :) Bell podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwoną szminkę ale widzę, że róże też potrafią być piękne. Muszę sobie sprawić coś w podobnych odcieniach. Narobiłaś mi "apetytu" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, zostałaś przeze mnie nominowana do Blog Avard 2015. Wszystkie informacje są tu: http://kosmetycznienawiedzona.blogspot.com/2015/05/nominacja-do-blog-avard-2015.html
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również lubię róże, jednak stawiam raczej na te bardziej stonowane, nudziakowe. Przynajmniej w założeniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.