piątek, 8 maja 2015

Color Wear, Long Lasting Lipstick nr 4, Lovely

Przyszedł czas na obiecaną drugą recenzję (wczorajsza o lakierze do ust Wibo). Chciałabym tylko dodać, że do promocji, która trwa do niedzieli wliczają się również pomadki ochronne :) Dzisiaj rano pobiegłam do Rossmanna i kupiłam 3: Alterrę rumiankową, z granatem oraz Lovely z mentolem i aloesem. I to będą moje OSTATNIE zakupy z tej promki (mam nadzieję) :) Myślę, że w przyszłym tygodniu pokażę na blogu co kupiłam. 



Pomadkę o której dzisiaj mowa kupiłam podczas ubiegłorocznej, majowej promocji Rossmanna. I dacie wiarę, że zaczęłam malować się nią dopiero 3 miesiące temu? :) Koleżanka jak była u mnie wzięła ją z półki i powiedziała, że ma śliczny kolor. A ja dopiero wtedy sobie o niej przypomniałam O.o często tak mam, że zapominam o kosmetykach i wracam do nich po dłuuugim czasie.



Pojemność: 2g
Cena standardowa: 7,49zł
gdzie kupić? : Rossmann

Opis produktu
Pomadka do ust w formie kredki z formułą długotrwałą zapewnia intensywny matowy kolor przez wiele godzin. Aplikacja jest niezwykłe łatwa i precyzyjna dzięki kremowej teksturze.




W zasadzie nie wiem czemu ją kupiłam, nie planowałam kupna brązowej pomadki, ale wzięłam ją chyba pod wpływem impulsu. Chciałam przetestować pomadki w kredce, a że ta miała najładniejszy kolor, mimo, że nie "mój" to wrzuciłam do koszyka. 



Och jak ja nie żałuję tego zakupu!




Pomadka dobrze kryje, aplikacja jest dość szybka.  Ma kremową konsystencję, choć trzeba też przyznać, jest też przy tym lekko tępa, sucha. Nie wiem co jest tego powodem, czy to, że długo leżała u mnie nieużywana, czy przed moim zakupem była często macana w sklepie ( :( ), czy po prostu taka jest.  Absolutnie to ją nie dyskwalifikuje, bo mimo tego jak już wcześniej wspominałam aplikacja jest szybka, krycie jest w porządku, trwałość również przyzwoita. 
Póki co odłożyłam ją na półkę, bo teraz będę używać odważniejszych kolorków, ale myślę, że na jesień będzie moją ulubioną pomadką ♥.

Drugi minus to sprawy techniczne...


Jednak to również mi nie przeszkadza :P Ten kolor oraz krycie w zupełnie mi przysłaniają wady. Jestem do niej bardzo pozytywnie nastawiona.

Podsumowując produkt nie jest idealny, ale myślę, że jednak warto kupić i wypróbować. Ja ją lubię i jak już wcześniej wspominałam jest to piękny kolor na jesienne dni.

Pozdrawiam ;))

26 komentarzy:

  1. Mam odcień 2 i 3 i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam czaiłam na inny odcień, ale go nie było : )

      Usuń
  2. Koleżanka miała rację, kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi :) I dobrze się w nim czuję

      Usuń
  4. technicznie jest masakra, ale kolor niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drobne, techniczne grzeszki jestem w stanie wybaczyć za tak piękny efekt :)

      Usuń
  5. Fajny kolor, ale nie wiem czy by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, zaryzykowałam, no i po prawie roku przekonałam się do niego :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój kolor, ale produkt interesujący :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego są 3 inne kolory :D

      Usuń
  8. Ja posiadam kolor 2 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubie zadnych kredek, chociaz kolor trzeba przyznac, ze ma ladny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee no co Ty :P Podobno te z Astora są świetne ;)

      Usuń
  10. Też sie skusiłam na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje:) Ja jednak mocno się trzymam i kupiłam tylko jedną pomadkę z Essence na tych wielkich promocjach. Na razie muszę zużyć te pomadki, które kupiłam na poprzednich promocjach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak powinnam zrobić, ale nie umiem się oprzeć nowościom :< :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna , kolor także bardzo przyjemny dla oczu i ta cena :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, nie spodziewałam się takich efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor :) muszę przetestować !!

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mam ten sam kolor i ją uwielbiam :D.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.