29 kwietnia

Olejki do twarzy/włosów/ciała Vis Plantis

Cześć! Dzisiaj troszkę o olejkach, które dostałam już jakiś czas temu. Odciągałam recenzję, tylko dlatego, ze nie wiedziałam, który z produktów podrażnia mi twarz.. Na szczęście już wiem i mogę z czystym sumieniem napisać co nieco o tych produktach. ;)

Wspomnę, że Vis Plantis to marka Elfa Pharm, wysyłam do ich STRONY





TWARZ

10% olejku różanego, 89,5% olejku macadamia

Olejek różany z nasion królowej kwiatów, symbolu miłości, siły i piękna, przeciwdziała starzeniu się skóry.
Działa regenerująco, odżywczo i uelastyczniająco. Szczególnie polecany dla cery wrażliwej, dojrzałej, skłonnej do zmarszczek.

Macadamia Ternifolia Seed Oil, Rosa Moschata Seed Oil Parfum, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Citronellol, Geraniol.

30 ml, 13,99zł

Najbardziej polubiłam ten olejek, ma najładniejszy skład z całej trójki. Za krótko mogę mówić o jakichkolwiek efektach, ale myślę, że to dobry produkt, nie podrażnił mnie, skóra była przyjemna w dodyku, jakby nawilzona ( jestem posiadaczką suchej cery)

WŁOSY 

 50% olejku arganowego, 49,5% olejku macadamia

Płynne złoto Maroka – olejek z pierwszego tłoczenia najlepszych nasion Drzewa Życia. Doskonale odżywia i pielęgnuje skórę, włosy oraz paznokcie. Wskazany do regeneracji skóry suchej, uszkodzonej i trądzikowej,
a także wszystkich rodzajów włosów.

 Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid.

30ml, 17,99zł
Tego olejku używałam do włosów. Moje włosy go polubiły, miały troszkę lepszy połysk, niestety dość szybko się skończył (zbyt mała pojemność jak na produkt do włosów:))


CIAŁO 

95,5% olejku macadamia

 Lekki, nietłusty, egzotyczny olej z Australii odżywia, regeneruje, wygładza i zmiękcza. Pomaga nawilżyć suchą skórę. Działa przeciwstarzeniowo i ujędrniająco dzięki wysokiej zawartości kwasu oleopalmitynowego (omega 7), który jest głównym składnikiem młodej skóry. Jest świetnie tolerowany przez skórę. Bogaty w antyutleniacze skutecznie neutralizuje wolne rodniki, co przedłuża młodość skóry.

Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool
30ml, 10,99zł

Ten pięknym składem nie grzeszy, dlatego też nie nakładałam na twarz, ani na włosy. Za to do ciała i owszem ;) Ładnie pachnie, generalnie preferuję do nawilżania skóry całego ciała olejki aniżeli balsamy i mleczka. 


Podsumowując z olejkami się polubiłam. Żaden nie zrobił podrażnienia ani też nie zrobił szopy z włosów. Biorąc pod uwagę cenę i działanie z całej trójki ponownie wybrałabym różany i mimo, że nie znoszę zapachu róży w kosmetykach, ten wyjątkowo nie jest aż taki mdły ;)

Ze spraw technicznych wspomnę jedynie, że otwór jest trochę niedopracowany.. za mały na produkt, który ma można powiedzieć gęstą konsystencję, ja po prostu odkręcałam całą zakrętkę i przechylałam buteleczkę na dłoń ;)



 A tak w ogóle to lubicie kosmetyki w formie olejków? ;)
Pozdrawiam ;)


10 komentarzy:

  1. nie znam tych olejków :) w sumie rzadko używam olejków :) chyba, że do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie skończyłam wszystkie olejki do włosów.. i zastanawiam się jaki kupić ;-)

      Usuń
  2. testuję :) polubiłam oleje w swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze kilka lat temu olejowanie to było dla społeczeństwa coś dziwnego.. przynajmniej w moim środowisku ;-)

      Usuń
  3. oleje bardzo lubię. Teraz poznaję się z olejem z ogórecznika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zakupienie na twarz olejku pichtowego ;-)

      Usuń
  4. olejek makadamia najbardziej mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie każdy olejek nadaje się na każdą część ciała, ja używam wiele olejków na twarz i włosy. Teraz np męczę olej sezamowy i olej z pestek śliwki na twarzy :) Działa cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger