środa, 22 kwietnia 2015

Jak Natura robi nas w kulki (promocja -40%)

Piszę tego posta tylko dlatego, by ustrzec przed zakupami w Naturze podczas promocji -40%. Miał być raj zakupowy, wyszło bagno. Na czas promocji Natura podniosła ceny produktów Catrice/Essence o kilka złotych. Rekordowo podniosła ceny korektora Catrice, który normalnie kosztuje ok.14zł, w poniedziałek jego wynosiła 23,29zł!!! Po odjęciu 40% cena oscylowała się w granicach ceny pierwotnej.. w tym przypadku Natura tłumaczyła się "błędem systemu"...
Zdjęcia pochodzą ze strony fb Drogerie Natura


Poza tym były różne wersje co do sprzedawanych produktów, część ekspedientek twierdziła, że akcesoria z szaf makijażowych oraz lakiery do paznokci nie wliczają się do promocji (a to nieprawda), podobno w kilku sklepach pracownice nie wiedziały o żadnej promocji... .


Poza tym szafy są praktycznie puste, produkty nie są dokładane (bo podobno nie mają już kosmetyków nawet w szufladach) - no cóż, pracuję w Rossmannie i już od tygodnia podczas dostaw dostajemy sporą ilość kolorówki...






Wiem, że wiele osób z blogosfery zna ten problem, ale jest część, które nie mają bladego pojęcia o cenach (mam nadzieję, że dotrą na ten wpis poprzez wyszukiwarkę) i widząc promocję "-40%" skuszą się być może na produkt, którego cena wzrosła w dniu promocji nawet o tym nie wiedząc...


Nieładne zagranie drogerii, bronią się, że mogą podnieść ceny, fajnie, że czekali akurat do promocji...
Ja na szczęście kupiłam tylko puder do konturowania Kobo i konturówkę z Essence, miałam zrobić większe zakupy na dniach, ale ta sytuacja skutecznie mnie do tego zniechęciła...
Czekam więc na promocję Rosska (już od piątku!) 


35 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie to moje dzieło poszłam specjalnie na przeszpiegi :D
    Ja kupiłam parę rzeczy, ale tylko takie przy których ceny były normalne... to zawyżanie to w ogóle bez komentarza jakby klient był głupi i nie zauważył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie po promocji ceny cudownie spadną :/

      Usuń
    2. Właśnie sprawdziłam na fb to zdjęcie, faktycznie! (i nawet go wczoraj zalajkowałam ;) )
      Nie wiem, oni myśleli, że ludzie się nie zorientują..? Miałam kupić kilka rzeczy z Catrice, ale obejdzie się :P
      No zobaczymy, czy te ceny zmienią...

      Usuń
    3. Musiałby iść ktoś po promocji i zrobić zdjęcia tych samych produktów :P
      Mo w sumie my się orientujemy w cenach, ale pewnie sporo osób się złapało i nawet nie wiedzą :/

      Usuń
    4. I właśnie do takich osób kierowałam ten wpis.. Oczywiście chodzi o osoby, które dopiero dowiedziały się o promce i szukają na necie co warto kupić.. a nóż widelec może tutaj trafią...

      Usuń
  2. o kurde. a ja chce ten korektor. zobacze jutro jak jest u mnie .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj rano byłam już w Naturze w Katowicach i była cena 14,99zł ;)

      Usuń
    2. u mnie tez taka, uff.. Kupiłam :)

      Usuń
  3. W "mojej" Naturze też podnosili ceny, ale nie aż tak! Kupiłam tusz z Essence zawyżony o 1 zł, ale stwierdziłam, że i tak po przecenie wyjdzie taniej niż normalnie, więc tak naprawdę na tym nie stracę. A jeśli chodzi o korektor z Catrice to akurat u mnie tej ceny nie zawyżyli na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, że ceny różnią się w tej samej sieci :/

      Usuń
  4. Sprytnie! Te argumenty w dyskusji facebookowej bardzo przekonujące... :-) Dobrze wiedzieć takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ' "sugerowana" oznacza rekomendację, a nie nakaz ', szkoda, że nie odnieśli się do słowa "maksymalna" lub określenia "maksymalna sugerowana" ;)

      Usuń
  5. Ja się naciełam na ten korektor z catrice zastanawiam się czy go nie zareklamować jeśli na ulotce jest cena stała 14,99 a przy kasie rabat od 23 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź koniecznie! Info z ich fb "Jeśli kupiłaś produkt po innej cenie możesz przyjść do drogerii, zrobić zwrot produktów, a po ponownym zakupie zostanie naliczona prawidłowa cena. " https://www.facebook.com/drogerienaturapl/photos/a.120383928002293.9121.110542778986408/1004866422887368/?type=1&comment_id=1008056175901726&reply_comment_id=1008378509202826&total_comments=2&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D

      Oczywiście musisz mieć paragon

      Usuń
    2. Dzięki za info, pójdę w piatek do natury i zareklamuje. Paragon mam, a przy okazji obok rossmann☺.

      Usuń
    3. Zwróciłam zakup i kupiłam ponownie nie było problemu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga gdzie pokazuję zakupy z promocji w Rossmanie i Naturze. Pozdrawiam ☺

      Usuń
  6. Chcieli być konkurencyjni dla Rossmanna a wyszła jedna wielka ściema.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Mogli sobie darować taką promocję, bo teraz tylko się ośmieszają

      Usuń
  7. bardzo nieładnie ze strony drogerii dlatego ja tam nie zajrzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też ten korektor Catrice tak zawyżyli. W ogóle, dla mnie Natura ma niewiele plusów to jeszcze tak sobie dołki kopią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam 3 rzeczy w Naturze, ale tylko takie, których pierwotne ceny były "normalne". Miałam ochotę na ten kamuflaż ale jak zobaczyłam cenę 24 zł to dałam sobie spokój z zakupem:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli cena sugerowane jest przez producenta to może być albo taka sama jak na opakowaniu albo niższa. No chyba że zależy im na większej marży niż 22% a za tym idzie tylko większy zysk i oszustwo klienta... Znam takie przypadki pracuję dla P&P niby polska marka sklepów a jak tylko gazetka wchodzi to 70% produktów drożej niż normalnie. Oszukują jak się da a ludzie jeżeli nie znają cen to kupią bo niby taniej.
    I cieszę się że nie polazłam na tą całą promocję Natury bo skoro aż tak w kulki lecą to samo za siebie wszystko mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to doprawdy ładna "promocja" ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak niestety działa marketing ;/ Niby zachęcają a nic z tego nie ma.
    Zapraszam do siebie i oczywiscie obserwuje ;)
    http://sentymentalniepogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. z Rossmannem jest ta sama sytuacja, jakiś czas temu była promocja na samą szafę Bourjois i ceny po promocji wychodziły prawie takie same, jak regularne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed tą promką -49% też nieznacznie podnieśli ceny.. wiem, że róż kosztował 49,99zł, teraz jest złotówkę droższy

      Usuń
  14. Typowy chwyt marketingowy, hasło "promocja -40%" bije po oczach i spora część osób zanim wejdzie do sklepu jest pod wpływem reklamy, przestaje racjonalnie myśleć, jeśli trafi jeszcze na kosmetykoholiczkę to już w ogóle pewne, że złapie wszystkie kosmetyki na jakie ją stać/które jej się marzyły i poleci do kasy nie przyglądając się całej akcji. Kiedyś też podobnie działałam, ale mi to przeszło. Dobrze, że o tym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo sklepów tak robi, szkoda że dotyczy to nawet drogerii którą do tej pory lubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem naiwna ale przyznam szczerze,że nie spodziewałam się takiego posunięcia ze strony Natury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialy byc tez promocje na farby do wlosow. A na polce pod farba cena 29zl na bialej kartce, nad nia cena 19zl na zoltej kartce. Mysle sobie "ooo fajna promocja 19 zamiast 29" za farbe loreala. Przy kasie cena 29zl. Na moje pytanie za jak to tak,skoro cena na polce jest inna sprzedawczyni stwierdzila ze zolte kartki sa przechylone do gory i klienci maja na nie nie patrzec. Po kolejnych moich komentarzach ze cena jest przy produkcie i wyglada jakby byla kartka z cena promocyjna i nie powinni tak wprowadzac w blad -sprzedawczyni stwierdzila ze "Te ceny nie sa dla klientow". To dla kogo niby sa? Czyzby przed promocja -30% na farby cena byla 10zl nizsza? A moze po zakonczeniu promocji cena bedzie nizsza? Zazadalam zwrotu pieniedzy bo nie lubie czuc sie oszukiwana. Natura chyba uwaza ze klienci sa wybitne glupi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może jest wina zarządzania danego sklepu, sama już nie wiem, co myśleć o tych zagrywkach

      Usuń
  18. Dzięki za ostrzeżenie! Lubiłam naturę, a tu takie świństwo z ich strony... :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.