czwartek, 12 marca 2015

Zakupy kosmetyczne - styczeń, luty, marzec; 3 rocznica tej pisaniny

Chyba z miesiąc tu nie pisałam! Te, które są ze mną na FB znają powód mojej dłuższej absencji ;) 

Ale nie ma sensu się rozpisywać na ten temat, przechodzimy do meritum ;) :

Jakiś czas temu zainteresowałam się marką AVA i serią Aktywatory Młodości, w szczególności serum z witaminą C i acerolą oraz serum z epidarmalnym kwasem hialuronowym. Zrobiłam research w Internecie i okazało się, że na stronie merlin.pl produkty te kosztują 10zł taniej niż w stacjonarnej drogerii (konkretnie chodzi mi o Rossmanna). Ponadto nie płacę za przesyłkę, a jedynie idę po nią do wcześniej wyznaczonego przeze mnie punktu. Oczywiście skorzystałam z okazji i oprócz tego kliknęłam jeszcze w kilka rzeczy.

ZAKUPY MERLIN.PL




-AVA Aktywator Młodości. Preparat z witaminą C i acerolą,  13,49zł;
-AVA AKTYWATOR MŁODOŚCI Hydranov kwas hialuronowy, 10,99zł;
 -Alantandermoline lekki krem, 6,89zł;
- ETJA Olej ze słodkich migdałów, 6,20zł;
-Oceanic Maść ochronna z witaminą A, 2,90zł;
-tołpa: expert, parodontosis. pasta do mycia zębów, 11,99zł

Jeżeli chodzi o maść z witaminą A, ta z Hasco-Lek jest o wiele lepsza...

ZAKUPY EMPIK.COM

Skorzystałam z wyprzedaży podkładów (tak, też nie wiedziałam, że sprzedają kolorówkę) Revlon Color Stay, które zwyczajnie zmieniły opakowanie na pompkę ( w końcu ).
Oczywiście za przesyłkę nie płaciłam, odebrałam w wybranym przez siebie salonie Empik. 


Wybrałam podkład do cery normalnej i suchej, kolor 150 Buff, zapłaciłam 27,90zł.

ZAKUPY HEBE

Tutaj wpadłam po promocji 2+1 gratis.
Wzięłam dwie rzeczy z kolorówki i mimo, że ta wielka promo już minęła, to absolutnie nie żałuję zakupu ;) 


Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner
Nie wiem, czy się orientujecie w cenach, ale cena standardowa tego eyelinera w Rossmannie wynosi 34,79zł(!), promocyjna to ok.25zł, a ja w hebe łapnęłam go w promocyjnej cenie uwaga, uwaga za 14,29zł!

Na drugą rzecz polowałam od dawna, a raczej straciłam resztki nadziei i stłumiłam pożądanie . :D 
W Katowicach zaglądałam czasami do SP, Hebe i dwóch Natur, oczywiście zastałam za każdym razem co najwyżej testery. Jakieś było moje zdziwienie i podekscytowanie, gdy w hebe, mieszczącym się w małej miejscowości ujrzałam dwie nowiuśkie sztuki! Bez zastanowienia capnęłam jedno opakowanie. 


Taaaak!♥ To pomadka Essence 09 Wear Berries!, która niestety została już wycofana ze sprzedaży. Tym bardziej łup ten jest taki hmm... satysfakcjonujący :D Kosztowała dyszkę bez grosza.

ZAKUPY ROSSMANN

To sklep mozna powiedzieć mi bliski, dość często w nim bywam :D  


Stare zakupy:


-Ziaja, płyn dwufazowy do demakijażu oczu, 4,89zł (promo);
-Babydream für Mama, Wohlfühl-Bad, Płyn do kąpieli, czyli produkt 3w1, a może nawet i 4w1 - jako szampon, żel do twarzy, jako płyn do mycia i pierwotnie jako płyn do kąpieli. Do tej pory używam go tylko jako szampon do włosów. Kupiłam go na promce, 6,99zł (z kartą rossnę zapłaciłam ok.6,70zł)
-Green Pharmacy, Herbal Cosmetics, jedwab w płynie, serum na końcówki kupiłam na CND za 5,69zł.

Saszetki:


-Ziaja, orzeźwiający peeling do twarzy z limonkowo-cytrusowym koktajlem egzotycznym, miałam go użyć na twarz, jednak troszkę się go obawiam i chyba użyję na szyję i dekolt.. 0,99zł (promo);
-Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym - chyba dzisiaj jej użyję :D 0,99zł (promo);
-Bielenda, Professional Formula, enzymatyczny peeling dotleniający, tego też chyba dzisiaj użyję ^^ 1,99zł (promo)

Dzisiejsze zakupy:


Isana Hair, odżywka intensywna pielęgnacja dla włosów o natychmiastowym działaniu, olejek z pestek moreli i pantenol - normalna jego cena to 3,29zł, aktualnie jest w CND i kosztuje 1,39zł/szt.


Spa Moisture Gloves bambusowe rękawiczki pielęgnacyjne
Kosztowały ponad 20zł, następnie były w CND za 12zł z groszami, a dzisiaj kupiłam je za 8,79zł ;)
Rękawiczki rossmannowskie (For Your Beauty) są teraz na promocji i kosztują tylko 80 groszy taniej niż te. ;) 


Muszę dodać, że jestem z siebie dumna, gdyż dobrze idzie mi zużywanie produktów. ;)
Zbiory włosowe drastycznie się zmniejszyły, choć rośnie przy tym ilość produktów do twarzy - równowaga zachowana. ;) 

____________

Chciałabym jeszcze podziękować tym wszystkim, którzy zaglądają na mojego bloga i mają ochotę komentować moje wpisy. ;)  Wiem, że ten blog w porównaniu do innych nie powala, wiem, że popełniam czasem byki stylistyczne, wiem, że zdjęcia czasami nie są w świetnej jakości, która występuję dość powszechnie na innych blogach, ale mnie to pisanie po prostu odpręża i pozwala oderwać się od szarej rzeczywistości. ;) 
Rozdań  urodzinowych ani innych raczej nie przewiduję, wolę zdobywać czytelników w inny sposób. Czasem więcej nie znaczy lepiej. ;) Poza tym chyba jednak preferuję prowadzić takiego swojskiego blożka z dala od aferek, celebryctwa, itp. (if you know what I mean)  :)

Pozdrawiam i jeszcze raz:
za te 3 lata,
za 395 obserwacji,
i za 135 000 wyświetleń bloga

DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:*



25 komentarzy:

  1. Yyyy to Empik sprzedaje kosmetyki? O kurczaki! I gratki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te serum. Szybko pisz jak efekty :P Też zamówiłam revlona, ale na ekobieca.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę przerwałam aplikowanie kosmetyków na twarz, bo coś mi zrobiło kuku i nie wiem co :(

      Usuń
  3. Ładny wynik osiągnęłaś po tych trzech latach! :)
    Czy ten kwas hialuronowy to czysty półprodukt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na opakowaniu jest napisane: "Hydranov™ - 3-krotnie szybciej i wydajniej zwiększa poziom nawilżenia niż czysty kwas hialuronowy" ;)

      Usuń
  4. Miałam tylko dwufazówkę Ziaji. Kiedyś skuszę się na zachwalany Alantandermoline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ten kupiłam całkiem przypadkowo. Słyszałam o nim dobre opinie, zobaczyłam też, że na merlinie jest tańszy niz w aptece, więc wzięłam :P A dwufazówkę Ziaja bardzo lubię, na pewno to nie będzie moje ostatnie opakowanie ;)

      Usuń
  5. Powodzenia w dalszym pisaniu i najlepszego z okazji urodzin, widze ze zaczynalysmy w tym samym czasie :) Urodziny mojego bloga juz jutro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny były konkretnie 28 lutego ;) To najlepszego! Koniecznie kup sobie coś z tej okazji :D

      Usuń
  6. Mam oba te sera z Avy i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja trochę lepka, a tak poza tym chyba są ok ;-)

      Usuń
  7. jak na miesiąc to nie wiele tych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale jak już w poście pisałam aktualnie staram się zużywać, więc bezsensem byłby nadmierne kupowanie nowych produktów ;)

      Usuń
  8. Testuję właśnie Allantan ale wielkiego zachwytu nie wywołam. Podkład z Revlonu nadal na mojej liście :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już go kupisz z pompką ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. O też nie wiedziałam, że Empik sprzedaje kosmetyki :D Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no też jestem pod wrażeniem że empik sprzedaje kosmetyki :) a co do tańszych zakupów - coraz częściej internetowe szaleństwo jest nie tylko wygodniejszą opcją ale właśnie i tańszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami rzeczywiście tak jest ;)

      Usuń
  12. Jak sprawdziły się te maseczki z ziaji? Jestem strasznie ciekawa jutro biegnę do drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz tylko użyłam, więc ciężko powiedzieć ;)

      Usuń
  13. Muszę się skusić na ten płyn z babydream ;) może przy następnych zakupach

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.