26 stycznia

Pędzle a'la Ecotools Biedronka/BornPrettyStore

Już pożaliłam się na fb, szłam do pracy na 9, na miejscu okazało się, że mam na 15 ;-) Więc z powodu nadmiaru czasu powstaje nowa notka ;) 

Dzisiaj o pędzlach, które przypominają te z Ecotools. 

Etui troszkę się odbarwiło :(

Miałam na nie ochotę, gdy weszły do Biedronki, ale za 25 zł nie chciałam kupić (bo gdyby okazały się bublami?:)). Później czekałam na obniżkę, najpierw były za 19, potem 15, 10zł, aż w końcu kosztowały 5zł. Niestety w tym momencie już przeszła mi na nie ochota, więc ich nie kupiłam. 

Po pewnym czasie odezwało się do mnie BornPrettyStore, ja przeglądnęłam ich stronę, zobaczyłam je i .. skusiłam się :D

Na ich stronie można je kupić za 6,88 $.


Identyczne jak z Biedronki, prawda? :) 

Prezentacja:


1.Kabuki - do pudru 

2.Do różu

3.Do cieni

4.Do korektora

Słyszałam o nich skrajne opinie, jedni są z nich zadowoleni, inni piszą, że jakość jest okropna. 
Pędzli używam ostatnio cały czas i co mogę o nich powiedzieć? 

Kiedyś tani pędzel oznaczał niezbyt miłą aplikację, twarde włosie, które kłuje twarz.
Na szczęście czasy się zmieniły ;) Teraz za niewielkie pieniądze można kupić mięciutkie pędzle, z którymi makijaż przebiega sprawnie i przyjemnie. Tak, jestem zadowolona z pędzli. Wydaje mi się, że są idealne na podróż albo jak idziecie np.do znajomych na noc. 
Ja swój zestaw zabieram jadąc do rodziców i jest to dla mnie bardzo wygodna opcja.
Etui na pędzle jest małe małe, ale trzeba pędzle po prostu ustawić po przekątnej i jest ok ;)
Na co dzień ich wielkość może trochę przeszkadzać, ale są świetne jako zestaw podróżny ;-) 
Ze względu na to, że nie zajmują dużo miejsca, można je też schować do torebki i używać do "przypudrowania noska", gdy jesteśmy poza domem. :)


Pędzla do różu używam również do aplikacji bronzera,  tym do cieni nakładam czasami rozświetlacz, a tym do korektora robię czarną kreskę na powiece ;) 

Pędzle są miłe w dotyku, mega mięciutkie :) 
Pędzle nie nabierają mega dużo kosmetyku, więc póki co nie narobiłam sobie np.brązowych plam ;) 
Tak więc jak widać aplikacja baardzo przyjemna. Malowałam moją mamę w sobotę i ona również zachwycała się miękkością tych pędzli. ;)
Przeżyły pranie, nie odkształciły się, ani nie zgubiły włosia.

Mimo, iż jestem zakupoholiczką, jestem również skąpa, więc za 25 zł  na pewno bym ich nie kupiła. Jednak gdy znajdziecie je za 10zł albo za 5zł, myślę, że warto je wypróbować.

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia! :))

38 komentarzy:

  1. Mam je i jak na moje umiejętności makijażowe są bardzo wystarczające:)
    Kupiłam je chyba za 11,99 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Obawiałam się, że będą bublami ;) a wcale nie są ;)

      Usuń
  2. ja je mam i nie przypadły mi do gustu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście są bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne do EcoTools ale włosie w EcoTools wygląda o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jarałam się i nie jaram EcoTools, ale możliwe ;) Nie porównuje ich do siebie.

      Usuń
  5. Zachęcają, też widziałam je w Biedronce za 25 zł i czekałam na promocję ale jakoś później wypadły mi z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W głowie był już inne chciejstwa :D

      Usuń
  6. Mnie niestety także nie przypadły do gustu, chyba jestem już rozbestwiona dobrymi pędzlami innych marek, w tym również ECOTOOLS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie. Ja mam w posiadaniu również pędzle innych dobrych marek, ale czasami cena ma się nijak do ich jakości. ;)

      Usuń
    2. O tak, to niestety prawda. Choć ja osobiście chyba jeszcze nie nacięłam się na żadne droższe pędzle, aby były marnej jakości.

      Usuń
    3. Ja niestety nie jestem za bardzo zadowolona np. z pędzli Hakuro :/

      Usuń
  7. Nie miałam, ale za niską cenę i tak świetne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Za 5 czy nawet 10 zł, to grzech byłoby nie wziąć takich pędzli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Jeżeli będą znów w ofercie biedronki (za 10zł max oczywiście :D) to chyba wezmę zestaw dla mamy ;)

      Usuń
  9. Ja kupilam biedronkowe pedzle za 5 i jestem mega zadowolona :D W jednym odkleila sie skuwka ale Kropelka zalatwila sprawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto lubi i potrafi malować, ten i takimi wyczaruje piękny makijaż. ;)

      Usuń
    2. No, dokładnie :D jedna z moich przyjaciółek mawia, że jeśli malarz jest utalentowany to nie potrzebuje drogich płócien i renomowanych pędzli do stworzenia dzieła, wystarczą podstawowe narzędzia :) z makijażem tak samo, liczy się talent malującego :D

      Usuń
    3. Pięknie powiedziane :) A te pędzle naprawdę nie są złe ;)

      Usuń
  10. skąpa zakupoholiczka:D hoho :P Fajne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój osobisty hashtag to
      #skąpstwoizakupoholizm :DDD

      Usuń
  11. Ja je kupiłam za 5 zł i w sumie są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedząc, że ludzie kupowali je z początku za 5x większą kwotę... to zrobiło się interes życia ;)

      Usuń
  12. Mam ten zestaw, kupilam za 10zl i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam wątpliwości, jak widać niepotrzebnie ;)

      Usuń
  13. Mam te pędzle :) Rzeczywiście są bardzo mięciutkie i przyjemnie się nimi maluje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bylam w 3 Biedronkach gdy się pojawiły się we wszystkich byly juz wykupione :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? U mojej koleżanki podczas wyprzedaży za 5zł leżały długi czas... Szkoda, że nie udało Ci się ich dorwać. :(

      Usuń
  15. Ja mam jeden Ecotools i jest dosć fajny ale raczej nie używam go często...

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety ja na nie w biedronce nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te pędzle, ale nie jestem też jakąś maniaczką pędzli i nie potrafię się nimi ekscytować :) Ale Ecotools jakość=====cena naprawdę wydaję mi się, że każdemu można polecić :) Ja mam kabuki i nakładam nim puder sypki, matujący!
    mylifeplan6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam w Biedronce ale jakoś mnie nie skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądają ;) Rozglądałam się za nimi w Biedronce niestety bez skutku :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger