czwartek, 15 stycznia 2015

Magazyny z kosmetycznym dodatkiem.

Witam ;) 
Dzisiaj mam do przekazania dwie informacje : 
1) Ten numer "Dziecka" można kupić za 6,99 zł z magazynem "Avanti" (październik 2014) i perfumowanym peelingiem albo kremem do ciała z Perfecty w trzech zapachach do wyboru.




2) Ten numer "Elle" można kupić z kremem do rąk z  Loccitane (10 ml ) w  następujących wersjach:
 - Krem do rąk Almond Milk L’Occitane 
- Krem do rąk Werbena L’Occitane 
- Krem do rąk kwiat wiśni L’Occitane 
- Krem do rąk Pivone Flora L’Occitane 
- Krem do rąk masło shea L’Occitane 
- Krem do rąk Roses et Reines L’Occitane
Gazeta z dodatkiem kosztuje 9,99 zł, jeśli jesteście zainteresowanie to miejcie na uwadze to, że niestety gazeta z dodatkiem jest sprzedawana tylko w wybranych punktach.



Zainteresowane? A może już kupiłyście te gazety? ;) 
Pozdrawiam :))

15 komentarzy:

  1. Bardziej mnie interesuje tematyka "Dziecka", szkoda tylko, że gazeta jest aż o 5 zł droższa niż normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio rozglądałam się za Elle z dodatkiem ale pewnie rozeszły się jak ciepłe bułeczki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. krem L'occitane jest rewelacyjny, fajny sposób żeby przetestować sobie na własnej skórze ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieraz takie dodatki są całkiem fajne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam Elle z kremem z masłem shea. Szkoda, że oprócz dodatku nic ciekawego nie ma w tej gazecie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dlatego takich gazet w ogóle nie kupuję ;-) W listopadzie skusiłam się na Glamour z cieniami i gazeta leży gdzieś w kącie do tej pory nie przeczytana ;P

      Usuń
  6. Fajnie, że przekazujesz takie informacje :) Zawsze komuś się może przydać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki dotarły i do nas, może kiedyś skusze się jak dorzucą coś super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakowało mi takich informacji :) nie widziałam elle z kremikiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O miło zobaczyć takie info na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że informujesz. :D
    Obserwuję i będę na bieżąco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wybrać się do Empiku na zakupy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne dodatki, dzięki za info :) na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie kupiłabym Elle z dodatkiem, ale pewnie mogę mieć problem ze znalezieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.