piątek, 9 stycznia 2015

Arganowy krem do rąk i paznokci z Green Pharmacy, Elfa Pharm

Zima w pełni. Mroźne powietrze oraz ciepłe grzejniki powodują, że nasza skóra jest przesuszona. Wtedy na pomoc przychodzą kremy, choć pamiętajmy również o rękawiczkach! :) 
Mi akurat udaje się jak na razie nie mieć dłoni suchych jak wiór, ale to przede wszystkim zasługa kremów i rękawiczek właśnie. :) 

Dzisiaj przedstawię krem do rąk Argan Green Pharmacy. Produkty te można dostać w każdej drogerii, w Rossmannie kosztują 4,99zł, w Naturze 4,49 zł. Jednak ja skorzystałam z promocji w Naturze i swój krem łapłam za 1,99zł. :) Czekam znów na taką promocję, gdyż wezmę jeszcze wersję "Jaskółcze ziele". Za pierwszym razem nawet za 2 zł nie chciałam mieć dwóch opakowań tego kremu, no bo gdyby okazał się bublem to co bym zrobiła? W sumie mogłabym zużyć na stopy. :D


Opis produktu:


 Skład:



Opakowanie to tubka 100 ml, podobna do pasty do zębów


Z której wydostaje się żółtawy krem ;)


Skład nie aż taki straszny, parafina przed gliceryną i olejem arganowym, ale akurat to mi nie przeszkadza.
 Produkt ten jest świetny właście do codziennej pielęgnacji dłoni, do profilaktyki.
Ja akurat nie mam problemu z dłońmi, więc nie wypowiem się jak by wypadł jako krem regeneracyjny, choć wydaje mi się, że do tego potrzeba silniejszych kremów.

Polecam go, bo:
-nie zostawia tłustego filmu na dłoniach,
- a więc szybko się wchłania ;);
-po wieczornej aplikacji da się odczuć nawilżone dłonie;
-ma piękny zapach;
-całkiem wydajny
-tani.

Moim ulubieńcem nadal zostaje krem z Venity, ale za taką cenę na pewno kupię ponownie tę wersję jak również wcześniej wspomnianą - jaskółcze ziele.

Znacie?
Jakie kremy do rąk lubicie?
Pozdrawiam :))

27 komentarzy:

  1. Tego nie miałam, ale mam obecnie z rumiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego akurat nie znam :) Ja w tej chwili używam z joanny 'kokosowa fantazja' jakoś tak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kremiku ale zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) Choć oliwkowy krem z Venity również polecam. ;)

      Usuń
  4. Ja obecnie używam Eveline argan & vanilla oraz w pracy TianDe i jestem z obydwu zadowolona, głównie dlatego, że nie zostawiają tłustego filmu. W domu natomiast, wieczorem, przed snem, kładę warstwę waniliowego Secret Soap Store z masłem shea. Genialnie nawilża, ale zostawia film.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda, ja właśnie używam L'occitane i jestem zachwycona jednym z nich... Ale muszę znaleźć jakiś tańszy substytut dla niego ;)
    Właśnie założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze. Lubię np. krem do rąk z Ziaji kozie mleko. Jednak wciąż poszukuję tego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę nic tylko wypróbować ;D

      Usuń
  7. Ostatnio miałam problemy ze skórą dłoni i używam kremu Dermedic. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio odkryłam krem z Anidy i nie szukam już żadnego innego:) Za GP nie przepadam i choć w Naturze często są promocje na te kremy (aktualnie chyba za 2,99 zł), to nie sądzę, żeby zapachy mi się spodobały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z Anidy tylko na włosy dawałam :P

      Usuń
  9. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to nigdy nie trafiam na te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zacząć śledzić różne strony, fanpejdże, fora, itp. ;) I przeglądać gazetki promocyjne oczywiście ;P

      Usuń
  11. Tego nigdy nie miałam, lubię kremy Anidy i Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz jet w promocji Naturze za 3 zł. :) ale jaskółcze ziele CUCHNIE. nie bierz. ja w poprzedniej promocji kupiłam za te 2 zł i nawet na stopach czuję jak śmierdzi... arganowy kupię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze ;) W tym roku nie ma aż takich mrozów, więc moje dłonie zdecydowanie lepiej wyglądają ;) Zazwyczaj stosowałam czerwony biedronkowy, teraz wykorzystuję do rąk mleczko odmładzające do ciała Bielenda :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go jeszcze, obecnie używam z Eveline i TianDe z mlekiem owczym-jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio miałam problem z suchymi dłoniami, ponieważ chodziłam bez rękawiczek. Moje dłonie stały się szorstkie i nieprzyjemne w dotyku. Znalazłam jednak sposób na to: http://www.prokosmetyk.pl/produkty/152/APIS_H_S_Aksamitny_balsam_odzywczy_do_rak_z_mineralami_z_MM_i_olejkiem_migdalowym_100ml.html Ten krem zdziałałm cuda- teraz nie ruszam się już bez rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przez bardzo długi czas stosowałam krem do rąk Kamill, ale ostatnio (dokładnie wczoraj) kupiłam sobie właśnie ten krem, o którym napisałaś w tym poście. Natrafiłam na promocję w hebe - kosztował 3,99. Cieszę się, że przeczytałam Twoją recenzję, bo właściwie jeszcze nie zaczęłam go używać, a tak to już wiem, że nie kupiłam kolejnego bubla ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go kupiłam na tej promocji za 1,99!:) Super się sprawdza u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam krem do rąk z Green Pharmacy tylko, że jaskółcze ziele. Naprawdę są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.