poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wyprzedaż -70% ozdób świątecznych w Rossmannie

Od dzisiaj w sieci Rossmann można kupić produkty świątecznie tańsze o 70 %. Niedawno przyszłam z pracy więc dopiero informuję.
Oto moje bombki ;)  :




Są tutaj dwa rodzaje: 

bombki plastikowe 8 sztuk, 6cm za 1,79zł
bombki plastikowe 8 sztuk, 5cm za 1,49 zł

Nic więcej mnie nie zainteresowało ;)
Wiem tylko, że te małe choineczki stoją teraz po 2 zł z groszami ;) 

Kupiła któraś coś z tej wyprzedaży? ;) 
Pozdrawiam ;)

16 komentarzy:

  1. Kochana a w wigilie kolejny krok chyba z 90% :D ja w Wigilię idę polować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale podejrzewam, że nic już wtedy fajnego nie będzie, przynajmniej u mnie ;) Bo już teraz same takie juz resztki zostały ;)

      Usuń
    2. a ja w zeszłym roku w Wigilię się obkupiłam jak nie wiem :D

      Usuń
  2. Lubię takie wyprzedaże :D wtedy zawsze najlepiej kupować takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dlatego nie ma co się spieszyć z ubieraniem choinki :D

      Usuń
  3. Jutro muszę się przejść na zwiady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś znalazła coś wartego uwagi ;)

      Usuń
  4. Ale super promocje, szkoda, że mam daleko do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innych sklepach/hipermarketach też powinny być wyprzedaże. :) Ale czy takie duże będą, to nie wiem.

      Usuń
  5. Faktycznie bardzo się opłaca :) Świetne bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny rewelacja, ja kupiłam mnóstwo rzeczy w zeszłym roku podczas wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, najlepiej kupować przed samiutkimi świętami lub też po ;) Przynajmniej człowiek trochę "zaoszczędzi" ;)

      Usuń
  7. Rok temu udało mi się niezłe perełki zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.