piątek, 5 grudnia 2014

Piękny lakier na sezon jesień-zima: Royal Fuchsia od Joko

Niektóre lakiery używam sezonowo np. rzadko kiedy ciemne lakiery goszczą na moich paznokciach latem, za to podczas zimy zazwyczaj nie maluję paznokci jasnymi, pastelowymi kolorami. Też tak macie?

Dzisiaj na temat lakieru, który według mnie ma bardzo piękny kolor, który idealny jest do malowania podczas jesieni i zimy. 

Buteleczka przypomina te z Lovely ;) mieści 8ml produktu



Można znaleźć je w sklepach internetowych, choć na stronie JOKO nie ma o nich ani słowa, widocznie jest to stara edycja limitowana  ;P
 
Skoro stara to w takim razie nie wiem, czy jest sens pisania notki...
No, ale ok, jak już porobiłam zdjęcia to piszę, ale krótko i na temat :) :

-po pierwsze wspomniany wcześniej kolor! ♥ jest piękny, ciemniejszy od Wibo Wild Thing nr 2 - jest bardziej elegancki, taki dojrzały, jakkolwiek to brzmi, kojarzy mi się z Bizneswoman,  Marian, tu jest jakby luksusowo :D


 środkowy palec:D pomalowany Wibo, dwa pozostałe Joko

-pędzelek wygodny, średni, z łatwością maluje się nim paznokcie
 Uwielbiam tę porę roku - niewyraźne zdjęcia  </3

-ok, były zachwyty, a teraz trochę pozrzędzimy. Ja chyba nigdy nie przekonam się do droższych lakierów (dla mnie te droższe to 10zł w górę;P). To, że trzeba nakładać dwie warstwy pomijam, ale trwałość ma identyczną do lakierów, które kosztują połowę taniej... Dla mnie bezsensem jest kupowanie takich lakierów, ponieważ zmieniam kolor średnio co 3 dni. Ale chciałabym, żeby lakier te 3 dni przetrwał :-) Jego trwałość to właśnie 2-3 dni, ale tak mam również z lakierami tańszymi, więc po co przepłacać? 

Na szczęście broni się kolorem, więc nie nazwę go totalnym bublem. :)

I tyle na jego temat :) 
a jeszcze co do kolorów jesienno-zimowych to w moim pudełeczku znalazło się kilka: 

Tak, tak, większość lakierów z edycji z poprzedniego roku (Lovely i Wibo).
Prawie żadnej świeżynki, nie kupowałam nic na promo Rossmanna z uwagi na wcześniejszą pracę, w której nie mogłam malować paznokci.:(


Macie lakier, którego ostatnio często używacie? 
Pozdrawiam :)) 





17 komentarzy:

  1. faktycznie piękny kolor, mnie ostatnio najbardziej ciągnie do bardzo, bardzo ciemnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Nawet do granatów, za ktorymi kiedys nie przepadałam :)

      Usuń
  2. kolor ciekawy, a buteleczka rzeczywiście taka sama jak lovely

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kolor uniwersalny, chyba każdemu się spodoba :)

      Usuń
  4. Śliczny kolor, ja ostatnio zakochałam się w satynowym fiolecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taki chłodny, jesienno-zimowy kolor. ;)

      Usuń
  5. Ja najczęściej używałam piaska pomarańczowego , który obecnie wykończyłam.... i dopóki nie uszczuplę swojej kolekcji postanowiłam nic nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się chwali, że umiesz zachować umiar. ;)

      Usuń
  6. Kurde przez telefon nie mogę u Cb komentować nie wiem czemu :D Więc jestem dopiero dzisiaj :) Fajny kolorek :) Ja lubię takie soczyste a rzadko mam okazję malować paznokcie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne..
      Ojj może już niedługo będziesz mogła zaszaleć z pazurkami ;))

      Usuń
  7. Śliczny kolor, ja ostatnio przez porządki zaniedbałam pazurki!:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam fantastyczny prezent na świeta w super cenie- perfumy Narciso Rodriguez http://allegro.pl/show_item.php?item=4890414362

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery są bardzo fajne, kolor jaki polecasz po prostu piękny :)
    https://nataliamakeupblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.