poniedziałek, 29 grudnia 2014

Nowości grudniowe

I jak tam po świętach? :) Pewnie część z Was korzysta jeszcze z wolnego, ja muszę przeżyć dzisiejszy dzień i mam znów wolne do 1 stycznia ;-)

Dzisiaj chciałam pokazać co kosmetycznego w ostatnim czasie wpadło w moje łapki :) 


Nie jest tego dużo, bo mam spoooro zapasów, których chcę się w końcu pozbyć.

W Dniu Darmowej Dostawy nie kupiłam nic kosmetycznego (jestem z siebie dumna!:)), ani nic dla siebie, wszystko co zamówiłam było prezentem dla bliskich.

Pierwsze łupy to zakupy z DM - żele pod prysznic Balea oraz jajeczko do nakładania podkładu z Ebelin.
Jeszcze żadnego z tych produktów nie wypróbowałam, kończę swoje stare żele, a jajeczko czeka na testy, 
bo aktualnie używam kremu CC, którego lubię nakładać palcami ;) 


Jeśli chodzi o żele - wszystkie pięknie pachną! Nie umiem doczekać się, aż w końcu się do nich dorwę :D 

Skromne zakupy w Rossie, zmywacz kupiłam, bo był na promocji, a zestaw Ziaja tam mnie kusił, kusił, aż się w końcu na niego zdecydowałam, kosztował 5,99 :D
Kremu jeszcze nie używałam, bo kończę jeszcze nawilżający krem odprężający z Tołpy, a z dwufazki póki co jestem zadowolona ;) 



Przedświąteczne zakupy w Naturze, trzy wpisy temu informowałam o tym, że z najnowszej limitki Essence kupiłam pomadkę i zestaw lakierów. Te produkty również dorwałam o kilka zł taniej :D 


Pomadka ma boski kolor, uwielbiam takie chłodne odcienie ♥


Lakiery też niesamowicie mi się podobają :) 

I teraz prezenty ;) 

Tangle Tezeer, w końcu!  Póki co jestem bardzo na tak. Niby zwykła szczotka, a jedyna potrafi uporządkować moje włosy:)

 Potrzebowałam ciepłych kapciochów na zimę i mam :)


 Ostatnio mam bzika na punkcie kubków, kolejny do kolekcji ;)

 Mam nadzieję, że nie wypali mi powiek :P


Kiedyś nienawidziłam mieć niczego pomiędzy palcami ( czytaj buty japonki :D)
Mikołaj myślał, że się wkurzę, ale są bardzo wygodne :P

I to chyba tyle z moich nowości :) 

Wtrącę jeszcze, że niedawno ścięłam włosy i mam je do ramion. Ostatnim farbowańcom (tlenione, uch) powiedziałam "Papa" :) Teraz końcówki mam w końcu błyszczące, mam nadzieję, że gdy trochę podrosną również będą w tak wspaniałej kondycji ;)


W ostatnim czasie wpadło Wam sporo nowości kosmetycznych? :)
Życzę Miłego Dnia, pozdrawiam :))

22 komentarze:

  1. kapciochy!!! :D Świetne! Ja dostałam skarpeto-kierpce ale zapomniałam wstawić zdjęcie na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zmywacz z Isany. Liście oliwki od Ziaji czekają na przetestowanie. Na swój TT poluję, bo chyba czas go zakupić - poprzednia szczotka postanowiła się rozwalić :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwalić? Myślałam, że one są niezniszczalne :D

      Usuń
  3. tez zestawik z Ziaji i mnie kusił :D ładne lakierki!

    OdpowiedzUsuń
  4. serum do rzęs mogę szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra również była z niego zadowolona ;-)

      Usuń
  5. Super nowości, pomadka z Essence piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tylko teraz nie mogę się nią malować ze względu na kiepski stan ust :/

      Usuń
  6. Urocze kapciochy :-) TT uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, uwielbiam w nich chodzić :D

      Usuń
  7. Również mam wszystkie żele Balea z tej edycji limitowanej. Mają obłędne zapachy :) Skusiłam się również na zestaw Ziajki. Stosuję już krem i jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że krzywdy mi nie zrobi :P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie takie długie kapciochy po domu. Teraz zima mi niestraszna ;)

      Usuń
  9. pomadka esence jest niedroga ale bardzo fajna ;) posiadam w kolorze nude :) pozdrawiam
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wspaniałe! :))
    Lakiery, pomadka, kapcioszki, oooch! *.*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.