13 grudnia

Kosmetyczne odkrycia 2014 oraz stali ulubieńcy

W tym roku postanowiłam troszkę zmienić formułę kosmetycznego podsumowania. W innej formie, bo po pierwsze opublikowane wcześniej (za 18 dni ostatni dzień roku - fakt, pospieszyłam się:)),  w dodatku podzielone zostanie na 2 lub może 3 posty :) 



Po drugie w 2013 roku żaden produkt się nie powielił z rokiem 2012. W tej "edycji" przedstawię najpierw produkty, które poznałam w 2014 roku i które polubiłam, potem wspomnę o innych kosmetykach, które znalazły się w Ulubieńcach 2013 i dalej chętnie po nie sięgam.  Jeśli jesteście ciekawe, co znalazło się w ulubieńcach w poprzednich edycjach kliknijcie w odpowiedni rok ;) :


Przejdźmy do odkryć :
 
1.Krem CC, Magical Diamonds&24k Gold 
coś dla mnie, szybka aplikacja i naturalny efekt. Więcej TUTAJ


2. Pump Up Curling, Lovely, maskara podkręcająca i unosząca rzęsy
Od dawna znany w blogosferze, jednak ja dopiero w tym roku go kupiłam.:)
Uwielbiam ten tusz. Nie skleja rzęs, a dobrze rozdziela i nie kruszy się tak jak inne tusze tej firmy. 
Kupiłam go na zapas, podczas promo w Rossku, bo warto!
Naprawdę dobra jakość za grosze - 8,99zł :) 

3. Maybelline , cienie Color Tattoo "Permament Taupe"
Na powieki nigdy nie dawałam, ale na brwi.. świetny! Mega trwały!
A więcej o wypełnianiu brwi TUTAJ

4.Korektor kryjący Catrice   
Produkt bardzo dobry jak na swoją cenę, nie ściera się zbyt szybko i dobrze kryje!
Więcej o nim TUTAJ


5.Pędzel ze strony BornPrettyStore, Tapered Brush #1
Tego typu pędzel jest świetny do konturowania! Daje świetny efekt i aplikacja jest szybka :) Drugi pędzel z tej serii, który zamówiłam niestety gubi włosie :/ Więcej TUTAJ 
.


Z pielęgnacji tylko dwa produkty mnie bardzo urzekły. :) 
Akurat się złożyło, że są to kosmetyki do włosów.

1.Kallos Algae
Gładkie, błyszczące włosy :) No czego chcieć więcej! Recenzja TUTAJ.


2.Barwa Naturalna, szampon piwny/Joanna Naturia, biosiarka  i bursztyn
Oba produkty dają taki sam efekt- dobrze oczyszczone, w dodatku błyszczące włosy!
Ale częste używanie prowadzi do przesuszu końcówek - aktualnie mam od nich detoks, ale oczywiście powrócę. :) 
Recenzja szamponu z Barwy TUTAJ.


A dalej z chęcią używam...:
1. Grzebień drewniany The Body Shop
2. Płyn do higieny intymnej Facelle
3. Zmywacz do paznokci Isana 
4. Alterra maska granat i aloes
5. Krem do rąk Venita

Kilka słów o każdym z nich, jak również odnośnik do recenzji możecie zobaczyć w Ulubieńcach 2013.

Jak widać, mimo wielu poznanych produktów pielęgnacyjnych w 2014 roku ja mam raczej swoich pewniaków, których się trzymam już od roku ;) Za to w kolorówce to łohoho, co chwilę znajduję coś lepszego :) Mam na liście kilka produktów, które chciałabym wypróbować w 2015, a co będzie z tego będzie, zobaczymy. :)

Kolejne posty o podsumowaniu jak i planach na 2015 rok już wkrótce!

Czekam na Wasze podsumowania :)
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. 2 znam i często kupuję, 4 chcę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedzieć czemu zawsze go kupuję tylko na promocjach :P

      Usuń
  2. Dopisałam cztery produkty do sprawdzenia: krem CC, tusz, szampon piwny i kallos. Ps. w linku do kallosa są pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wiele produktów do przetestowania, te też są na mojej "liście" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała tyle nowych kupić, ale nieee, najpierw muszę zdenkować te, co jeszcze niestety mam :/ :)

      Usuń
  4. ja z chęcią przygarnę Algową maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli twoje włosy lubią oliwę z oliwek to koniecznie! :) Ostatnio nakładałam tak zachwalaną keratynową i nie było niestety efektu wow...:( moje włosy za proteinkami nie przepadają chyba ;P

      Usuń
  5. 2, 3 oraz 4 również znajdą się w moich odkryciach roku :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych twoich ulubieńców :) Ale za to znam -Zmywacz do paznokci Isana i Alterra maska granat i aloes

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wiekszosc;) tez uwzam ze to hity;) a maski kallos kocham od zawsze;) chcialam dzis jakas kupic ale nie bylo wyboru;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cie do zabawy :P Zapraszam po więcej informacji do mnie na blog :D

      Usuń
  8. Znam korektor, tusz i szampon, a krem CC mam w zapasach więc muszę go wyciągnąć i sama sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem CC mnie interesuje, lubię tę formułę lekkich podkładów
    też już zaczynam myśleć nad moimi ulubieńcami tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy :) Taki pędzel muszę sobie sprawić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, Kallos jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger