21 grudnia

Essence: limitowanka Come To Town


Witam Was przedświątecznie, przed nami gorący okres, u mnie zarówno w pracy jak i w domu. Ale potem AŻ dwa dni całkowitego odpoczynku, od wszystkiego ;-)
Jako, że dzisiaj mam wolny dzień postanowiłam z tego skorzystać i wybrać się na łowy. 
Już od dawna żadna limitowanka Essence mnie tak nie zachwyciła. Pamiętam 4 lata temu był szał, ale potem jakoś minął..;-) 

Jednak obok tej nie mogłam przejść obojętnie :) 




A więc po 9 dokulałam się do pierwszej Natury. Nie było tam jednak pomadki na którą czaiłam. Niestety cała Galeria Katowicka oraz druga Natura, która znajduje się niedaleko były czynne dopiero od 10:00. Ja wytrwale czekałam ;) 
Najpierw zaszłam do SuperPharm, gdzie również nie było mojej pomadki. Na szczęście w Naturze w Ślązaku znalazłam i od razu wrzuciłam do koszyka. Przy okazji spojrzałam na zestaw trzech lakierów. Ładne kolorki, ale zobaczyłam cenę - 15,49..(odezwała się we mnie sknera) i odłożyłam. 
Przy kasie okazało się, że za pomadkę nie zapłaciłam 9,99zł, tylko 6,99zł :)
Po dotarciu do domu zorientowałam się, że zestaw lakierów mógł być również przeceniony.. i oczywiście był, kosztuje 9,99zł. 
Zadzwoniłam do siostry i ona na szczęście mi kupiła, więc już we wtorek wieczorem kiedy już przyjadę do domu będę mogła nimi pomalować paznokcie, chyba już na Wigilię i Święta ;-)

A które produkty przypadły mi do gustu? 
Pomadka 02 Wrapped in Pink - piękny, idealny kolor, którego szukałam. Kolorek podobny do tego lakieru do ust z Wibo, ale wolę o wiele bardziej tę pomadkę, o Wibo mam nadzieję napiszę co nieco w najbliższym czasie.



Zestaw lakierów, który wybrałam to 01 naughty or nice - świetne kolory, w zeszłym roku nie udało mi się dorwać złotego brokatu z limitowanki Lovely, więc kupiłam dla pocieszenia tylko srebrny. 
Jeżeli chodzi o ten zestaw jest naprawdę piękny(powtarzam się:D)! Złoty brokat, którego od dawna chciałam, drugi kolor - taki trochę winny, mam nadzieję, że będzie równie piękny na paznokciach no i czerwień, która na pewno będzie pasować do moich bladych dłoni. :) 




Kosmetyki z tej limitki możecie znaleźć w Drogeriach Natura oraz Superpharm.

Kupiłyście lub planujecie zakupić coś z tej przedświątecznej edycji? :) 
Pozdrawiam :) 

17 komentarzy:

  1. Raczej na nic się nie skuszę, portfel przed świętami jest prawie pusty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jednak ja zauważyłam, że w grudniu wydaję więcej nie tylko dla innych, ale również przy okazji oczywiście dla siebie :D

      Usuń
  2. Macałam ją wczoraj, ale nic mnie szczególnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja mam chyba braki w swoich zbiorach, bo limitka dopasowała się do mnie po częsci idealnie ;)

      Usuń
  3. ten złoty brokat wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie mogę się doczekać, kiedy w końcu go wypróbuję:D

      Usuń
  4. Ja niestety nigdzie w pobliżu nie mam szafy Essence:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( Bo Essence nawet w niektórych Kauflandach jest ;)

      Usuń
  5. Puder do ciała;p obym go dostala po swietach jeszcze..
    Ale fajne lakiery!;)
    czemu zaplacilas mniej niz cena na polce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to jakaś promocja jest, szkoda tylko,że nie zaktualizowali cenówek ;) Obyś po świętach go dorwała i to po tej niższej cenie oczywiście:)

      Usuń
  6. Mnie nie zaciekawiła ta limitka, więc na nic się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się powstrzymuję od zakupów, ale ładnie wygląda ta limitka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z lepszych wypuszczona przez Essence w ostatnim czasie ;-)

      Usuń
  8. Muszę to głębiej przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis ;) Dużo się z niego nowego dowiedziałam. A widziałaś może kiedyś taką kosmetyczkę ? Kosmetyczka Zastanawiam się nad nią bo wydaje się pojemna i funkcjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger