01 listopada

TEST - Jelid, chusteczki zmywające lakier z paznokci

Witam! Niedawno otrzymałam chusteczki do zmywania lakieru z paznokci. Nie powiem, byłam bardzo ciekawa tego produktu, gdyż jestem gadżeciarą, lubię pomysły niebanalne, a zarazem dość przydatne i w jakiś tam sposób ułatwiające życie ;) 



No cóż, opakowanie przyszło do mnie trochę poturbowane, ale pomińmy to ;) 


W opakowaniu znajduje się 100 chusteczek pakowanych podwójnie.


Prawdopodobnie chusteczki będą sprzedawane właśnie podwójnie, koszt takich dwóch chusteczek wyniesie ok.1zł.

Pojedyncza chusteczka jest mniejsza niż się spodziewałam.



A oto informacje z opakowania:

Informacje ogólne

 Sposób użycia, skład i uwagi

Jedna chusteczka ma wystarczyć na wszystkie 10 palców. Czy tak było - zobaczymy ;)



Dzisiaj postanowiłam zrobić test właśnie temu produktowi. Wczoraj wieczorem pomalowałam paznokcie różnymi lakierami, każdy paznokieć pokryłam dwoma warstwami lakieru (prócz serdecznego).


kciuk - Wibo Express Growth, Trends Nude, nr 350;
palec wskazujący - Wibo, Wild Thing nr 5;
palec środkowy - Wibo, Wild Thing nr 3;
palec serdeczny - Lovely Snow Dust, nr 3;
mały palec - Sensique Strong&Trendy Nails, nr 165.

Specjalnie wybrałam ciemne lakiery, gdyż wiadomo, że akurat je trudniej usuwa się z paznokci. Wyjątek zrobiłam na kciuku, by przekonać się od razu czy chusteczka zmyje dobrze lakier, czy od razu stwierdzić, że to bubel. Hardkorem był palec serdeczny - brokat, tylko jedna warstwa, choć nie wierzyłam, że i to zmyje ;) 

A teraz efekt.... tadaaaam!


Jedna chusteczka wystarczyła na obie ręce, w co nie wierzyłam!
Zmyła brokat, w co nie wierzyłam!

Naprawdę miłe zaskoczenie.
Podejrzewam, że nie da rady zmyć "zabetonowanych":P paznokci - chodzi mi o bazę, lakier i utwardzacz, ale uważam, że i tak dało sobie świetnie radę.

Jedyny problem jest w zapachu... Może mi się wydaje, ale według mnie cuchnie... Same zgadnijcie czym ;) Szybciutko umyłam ręce i nakremowałam dłonie, oczywiście włącznie z paznokciami i zapach się ulotnił.


Podsumowując - świetny gadżet, choć nie niezbędny. Ja sama z chęcią będę nosiła w torebce (z żelem antybakteryjnym i kremem do rąk włącznie.:D) ;) 


Pozdrawiam :)

39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałabym się tak dobrego efektu. Warto wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie spodziewałam :) Miłe zaskoczenie.

      Usuń
  3. Bardzo fajny, ciekawe jak jest z dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie mam pojęcie, produkt ma podobno dopiero wchodzić na rynek. :)

      Usuń
    2. jest już dostępny ja swoje waciki kupiłam w aptece i na prawdę jestem zadowolona

      Usuń
  4. Już o nich czytałam, ale chyba zostanę przy swoich zmywaczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz to numero uno w warunkach domowych! :)

      Usuń
  5. Super, do mnie też idą, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Calkiem przydatny gadzet, ciekawa jestem jednak czym smierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... według mnie śmierdzi... wymiocinami :P Ale może mam zbyt wrażliwy nosek :D

      Usuń
  7. Pierwszy raz je widzę i powiem Ci, że mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czekam na przesyłkę. Jestem ciekawa jak sprawdzą się na moich paznokciach :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać co o nich sądzisz :)

      Usuń
  9. przydałyby mi się takie chusteczki bo lakiery niestety nie zawsze dobrze się u mnie trzymają, a później chodzę z obdrapanymi pazurami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, stanowią one takie pogotowie ratunkowe poza domem :D

      Usuń
  10. Sprzeczne opinie na ich temat czytam, jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wyjazdy idealny ale w domu wole zmywacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% podpisuję się pod tym. ;)

      Usuń
  12. Słyszałam, że dobrze zmywają, ale jeszcze na swoich paznokciach nie sprawdzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie i podziel się opinią ;))

      Usuń
  13. Fajna sprawa :D Też jestem w szoku że serio dają dobry efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie mogę teraz malować paznokci na dłużej, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni :)

      Usuń
  14. mam je, ale jeszcze czekają na testowanie, widzę, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydają się idealne. I nie ma obaw o rozlanie się w torebce. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. również byłam przekonana, że nie da sobie rady. ale się zdziwiłam! :D
    super na jakieś wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny gadżet, zwłaszcza na wyjazdy, natomiast w domu zdecydowanie wolałabym tradycyjny zmywacz.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger