poniedziałek, 10 listopada 2014

Rabaty na pielegnację włosów - Biedronka, Superpharm

W Super-Pharm już od 6.11, czyli od czwartku trwa promocja na produkty do włosów: maski, odżywki, kuracje do włosów. 



 Niestety promocją nie są objęte szampony oraz dermokosmetyki do pielęgnacji włosów. 
Z Kartą Lifestyle możemy kupić 3 produkty po obniżonej ceny -40%, bez karty rabat wynosi -30%. Promocja trwa do czwartku.



Dla tych, którzy nie załapią się na tę promocję, proponuję inną - choć troszkę mniejszą - w Biedronce od czwartku, 14.11.2014 do niedzieli w ramach Mega Rabatów będzie zniżka -25% na szampony i odżywki. ;) 


To jak włosomaniaczki, korzystacie? ;)
Pozdrawiam! :))

11 komentarzy:

  1. Wolę nie oglądać, bo teraz ostro oszczędzam pieniążki, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Rossmannie dzisiaj byłaś? ;> :)

      Usuń
  2. Może pójdę do SP, ale jeszcze się zastanowię. Trochę daleko tam mam i nie wiem, czy będzie mi się chciało ruszyć tyłek z fotela. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mi się nie chce.... Ale może ruszę. :D

      Usuń
  3. Skorzystałam z promocji SP do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma na szampony, bo chętnie bym tam kupiła, nawet kilka! :)

      Usuń
  4. W super Pharm będę w niedzielę :P już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zapas do włosów, ale widzę że dzieciece też wchodzą w promocję to dobrze się składa, bo Sebusiowi już się kończy Pinio :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.