19 listopada

Kosmetyczne pogaduchy - Rybnik, 15.11.2014 r.

To był zdecydowanie udany weekend. W sobotę udało mi się przetransportować do domu rodzinnego wcześniej i w dodatku samochodem, a nie pociągiem, przez co zaoszczędziłam kilka godzin. Dzięki temu mogłam spokojnie odpocząć i wyszykować się na Spotkanie Blogerek, które odbyło się w Rybniku w uroczym miejscu Pianka Cafe. 



Oto my;) :

Oczywiście przy okazji każda z nas przyniosła coś dla dzieciaków z domu dziecka. 
Dobrze, że coraz częściej na spotkaniach organizowane są takie zbiórki. ;) 

Na początku przyszła do nas Pani Barbara z Oriflame.



Dziewczyny słuchały ją z zainteresowaniem ;P



Ogólnie spotkanie odbyło się w miłej atmosferze ;) Wszystkie Dziewczyny były uśmiechnięte i bardzo sympatyczne







Zdjęcia zapożyczone z bloga Challenge Accepted oraz jedno podkradłam Ed-like :D


Dostałyśmy również upominki




Podsumowując, mimo, że byłam dość zmęczona, spotkanie uważam za udaneo. Lubię jeździć na spotkania w moje rodzinne strony (to zaledwie 60km od Katowic), tam zawsze poznaję mega sympatyczne dziewczyny. ;) 

Z tego miejsca chciałabym podziękować organizatorce/organizatorkom, a także wszystkim dziewczynom za miłą atmosferę. ;) 
Dobranoc! :D

8 komentarzy:

  1. O jaaaaacię, dziewczyno, ależ świetnie wyglądasz! To, że trzymasz linię to zdecydowanie za mało powiedziane! :D chyba muszę Cię odwiedzić na Śląsku, bo niedługo Cię nie poznam :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, Eter, jak Ty coś czasem powiesz...:D
      :*

      Usuń
  2. Widać że było bardzo sympatycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie uśmiechnięte dziewczyny :) Super :) A Rybnik to piękne miasto :) Mam do niego 30 km :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne takie spotkania :)) Widać, że było sympatycznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie było ponownie się spotkać :) Mam nadzieję, że będą kolejne okazji ku temu. Pozdrawiam :)
    Ps. Popraw sobie błąd Pani Barbara z Oriflame nie Beata.

    OdpowiedzUsuń
  6. od razu widać, że spotkanie było bardzo przyjemne i ciekawe :) wszystkie panie uśmiechy jak na budyniu :) sama się kiedyś muszę wybrać na taki meeting, ale zawsze za mało czasu... ;p pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger