13 listopada

Dzisiejsze zakupy - Natura, Super-Pharm, Rossmann (promocje rzecz jasna :D )

Witam! 

Generalnie moje zakupy dotyczą wczorajszej wizyty w Rossmannie, dzisiejszych zakupów w Naturze oraz Super-Pharm, które wyszły całkiem przypadkowo. Nawet nie jestem jeszcze w domu, wpis tworzy się u koleżanki :D  
Na pierwszy ogień idzie Rossmann, którego niektórzy już mają dość, dlatego szybciutko o nim zacznę i skończę :D



Robione wczoraj kalkulatorem, na szybko, na potrzeby fp :) 


Oczywiście poszłam po mój ukochany żółty tusz z Lovely, przy okazji ujrzałam mazidło do ust w ulubionym ostatnio kolorze. Jest to lakier do ust (ach te oryginalne nazwy :D), nr 1. Jako że był najdroższy, więc zapłaciłam łącznie 9,69 zł, kupując więc taniej o 48% :D


Dzisiaj zaszłam do Natury, by zakupić krem do rąk z Green Pharmacy, który z bodajże 4,49 przeceniony jest na 1,99 zł. Wzięłam arganowy, pachnie bosko ♥


Dodatkowo w koszyczkach z przecenami, wśród zgęstniałych lakierów i uszkodzonych cieni wyhaczyłam lakier magnetyczny.
Na pewnym spotkaniu blogerek otrzymałam blaszkę do lakierów magnetycznych bez lakieru, więc widząc przecenę postanowiłam go kupić i w końcu wypróbować ten sposób ozdabiania paznokci. ;) 


Na naklejce widnieje stare cena 8,99zł oraz nowa 2,99zł, a przy kasie zapłaciłam za niego 2,09zł.

W Super-Pharm skusiłam się na dwa płyny micelarne w ramach promocji - dwa płyny micelarne albo dwa płyny do demakijażu w cenie 10 złotych (Ziaja).
I tak zdecydowałam się na naturalny oliwkowy płyn micelarny do demakijażu oraz płyn micelarny z serii Sopot Spa. 


Myślę, ze to całkiem spoko promo :) 

I to na tyle, mam nadzieje, że nie będe teraz tak często szaleć, czas odkładać na prezenty ;))
Pozdrawiam :) 


28 komentarzy:

  1. Ja jutro wybieram się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jaka przecena kremu do rąk ! muszę zajrzeć do natury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! W innej był tylko rumiankowe, aloesowe i oliwkowe, ale na szczęście w drugiej był większy wybór. :)

      Usuń
  3. Ja kupiłam tylko bibułki matujące, reszta mnie nie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kremy do rąk GP zwłaszcza jaskółcze ziele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dylemat, arganowy, czy jaskółcze ziele właśnie :)

      Usuń
  5. Ja baardzo dawno nie byłam na zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty jesteś śliczna <3! Zastanawiałam się nad tym lakierem do ust z Wibo, ale zrezygnowałam, mam za dużo tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za komplement :) No i to jest zdrowe podejście!

      Usuń
  7. Ja odwykuję teraz ;) ale pewnie w grudniu coś fajnego sobie kupię ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo też chce do super pharm :P
    ale już niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ma super kolor, a tusz uwielbiam. Nominowałam cię kochana do TAG'u włosowe pytaśki. Mam nadzieję, że odpowiesz na ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się to ogarnąć po weekendzie ;-)

      Usuń
  10. Świetna cena kremu do rąk ;) Miałam te płyny micelarne z Ziaji i do moich oczy się nie sprawdziły , czekam na twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy nie oddać ich na prezent - mam wyrzuty sumienia, że kupuję rzeczy, które aktualnie nie są mi potrzebne ;-)

      Usuń
  11. ja też ostatnio sie skusiłam w Naturze na lakier z przeceny, wszystko z nim ok i też był w takiej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem ciekawa tych płynow micelarnych z ziaji bo jeszcz nie mialam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, niestety niebieski micel u mnie się nie sprawdził. Mam nadzieję że u Ciebie będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu kupić ten żółty tusz. Z każdego bloga aż razi mnie jego fenomen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam że seria oliwkowa z ziaji jest super, sama mam krem do rąk z tej serii :) Muszę nabyć ten słynny żółty tusz z lovely

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wybrać po ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger