poniedziałek, 20 października 2014

Łupy z biedronkowej wyprzedaży.

Witam! Dzisiaj krótko, pokażę produkty, które udało mi się kupić w Biedronce. Plusem tej cichej wyprzedaży było to, że ludzie nie wyrywali sobie produktów z rąk, więc nie trzeba było wybierać się z samego rana do sklepu. 
Oto co upolowałam:


-antyperspirant Gillette 150 ml, 5zł
-woda po goleniu Loreal, 5zł,
-antyperspiranty w sztyfcie Lady Speed Stick, 3zł/szt.,
-DD krem Ladycode by Bell, 5zł/szt.,
-mydła kuchenne do rąk grapefruit oraz trawa cytrynowa, 1,49 zł/szt. (500ml),
-zestaw szampon+odżywka Garnier UltraDoux Sekrety prowansji Lawenda i Róża, 5zł za zestaw

oraz
 Tonik łagodzący Nivea, 200ml, 3zł

Wiedziałam, że nie w każdym sklepie będzie to samo (zależy co zalega w ich magazynach), ale muszę powiedzieć, że troszkę się rozczarowałam. Nie było głównych trzech produktów, na które polowałam:
-szampon suchy Batiste, 5zł
-balsam do ust Nivea, 3zł
-Laboo żel antybakteryjny 60ml, 1,49zł


i wielu innych żeli, peelingów kosztujących 3 zł... ;-)
 Jeśli znajdziecie u siebie - chętnie przyjmę paczuszki (żarcik) :D

Zestaw do pędzi a'la Ecotools był za 5 zł, jeszcze kilka miesięcy temu wzięłabym bez wachania, aktualnie przeszła mi na niego ochota ;-) 

Pełną listę produktów znajdziecie TUTAJ.

A Wy byłyście już w Biedronce? Upolowałyście coś? 
Pozdrawiam ;-)

46 komentarzy:

  1. U mnie w biedronce nie ma nic ;) Ale gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to chyba ja nie mam na co narzekać w takim razie ;-)

      Usuń
    2. U mnie też totalnie nic nie ma i tak jest niestety zawsze ;)

      Usuń
  2. LADY SPEED STICK 3ZŁ?! Dzwonię do mamy żeby do Biedronki wstąpiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nic szczególnego do wyboru. Kupiłam tą wodę loreal za 5zł (chyba najbardziej opłacalne), płatki kosmetyczne 3pak za 3zł, plastry Apap za 3zł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, gdyby był 3pak to też bym chętnie wzięła ;-)

      Usuń
  4. Super:)
    U mnie oczywiście nic nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i tak lipna wyprzedaż, więc żadna strata :P

      Usuń
  5. Też kupiłam kilka rzeczy, dziękuje za listę i informacje o wyprzedaży.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam i skorzystałaś z tego :)))

      Usuń
  6. W mojej nic nie było, a szkoda, bo narobiłaś mi nadziei ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszczęściło Ci się :). Ja nie miałam czasu na biedronkowe łowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam na lepsze łupy, choć w sumie nie narzekam ;)

      Usuń
  8. Ooo, nawet o tym nie wiedziałam, może się jeszcze wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te antyperspiranty w sztyfcie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w Biedronce nie było wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo nie wiedziałam o tych wyprzedażach, w sumie u mnie nic nie było.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dzisiaj w jednej z Biedronek i nic mnie nie zaciekawiło niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej w portfelu więcej PLN się zachowało :D

      Usuń
  13. Ja nic nie kupiłam,ale na krem DD chętnie się skuszę,bo podobno jest fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie go używałam juz wczesniej, ale zdania jeszcze nie wyrobiłam ;)

      Usuń
  14. Mam 3 biedronki w mieście :D za 1,5 h jadę obczajać :P Jeżeli jeszcze coś dorwę ...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ktoś wie gdzie w Krakowie sa wyprzedaże?

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w biedronkach kiepsko (byłam w trzech) , nie było tego na co polowałam.
    Ale upolowałam:
    nić dentystyczną Oral-B 5zł
    Lip smacker - 3zł
    Kremowy żel do mycia - 3zł
    Durexy 6szt - 5zł
    Pomadki do ust - neon kolor 4szt - 5zł
    Activ pet,denta sticks 30szt - 5zł
    chusteczki nawilżane 3x72szt - 10zł

    Może jeszcze coś dorzucą

    OdpowiedzUsuń
  17. Też skusiłam się na kilka rzeczy ale bez szału.. objeździłam 4 biedronki w okolicy, w każdej niby coś innego ale bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie była wyprzedaż w innym terminie i trwała podobno do niedzieli :/ jak zaszłam wczoraj były tylko kule do kąpieli z kolczykami i kilka podobnych bzdur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innej terminie? Pierwszy raz słyszę, dziwne

      Usuń
  19. byłam w dwóch i nic nie było z tej listy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem może się poszczęści :D

      Usuń
  20. Kurcze zazdroszczę:) u mnie w Biedronce na razie zero wyprzedaży ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co wyprzedaż minęła, trzeba czekać na następną :P

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.