09 października

Fenomenalny sposób czyszczenia pedzli.

Oj, długo mnie tu nie było. Nie pomyślałabym, że to "dorosłe" życie może tak pochłonąć czas, że nie znajdę chwili do przygotowania notki. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się przestawić w 100% na aktualny tryb i tak sobie zorganizuje czas, że dam radę i blogować i odpocząć i robić wiele innych rzeczy..;-)


Ale przechodząc do dzisiejszego tematu...
Gdzieś z miesiąc temu kupiłam w Pepco mydelniczkę za całe 1,49zł. 
Dzięki tym wypustkom doskonale można doczyścić duże pędzle, do twarzy, jak również te do makijażu oczu, choć z tymi ostatnimi generalnie nie ma  problemu.



Teraz mycie pędzli to sama przyjemność! Zdecydowanie skrócił się czas przeznaczony na ich doczyszczenie. 




Ja to robię to tak, że pod bieżącą wodą moczę włosie, biorę mydło, które specjalnie przeznaczyłam tylko do mycia pędzli (może to być zwykłe szare, Biały Jeleń), kolistym ruchem tak jakby nabieram mydło na włosie, a następnie czyszczę za pomocą mydelniczki, również wykonując na niej koliste ruchy. Zazwyczaj powtarzam czynność dwukrotnie, choć w przypadku pędzli wykorzystywanych do aplikacji produktów w kamieniu jeden raz w zupełności wystarczy ;) Gdy myłam pędzle normalnie rękoma, niestety, ale trwało to o wiele, wiele dłużej....

Oczywiście od czasu do czasu robię pędzlom odkażanko, o czym wspominałam w tej notce.


Pędzle przed myciem i po myciu. Pędzel z lewej myty 2x (jak widać okropnie gubi włosie:/) , reszta raz.

Podsumowując - polecam ten patent! Macie pewność szybszego i dokładniejszego czyszczenia! 

Chciałabym jeszcze dodać, że częściej udzielam się na FB - jeżeli lubicie wiedzieć o promocjach, to zapraszam, staram się tam wstawiać informacje tylko o naprawdę ciekawych promocjach i wyprzedażach :)


Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Znam i praktykuję w przypadku 'dużych' pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też myję tym sposobem tylko te duże ;-)

      Usuń
  2. Wow, że też o tym nie pomyślałam.. Muszę się przejść do Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam rękawicę do masażu z Rossmanna, ale ząbki są zbyt wiotkie i ciężko nimi domyć pędzle. Muszę poszukać tej mydelniczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ojj i to bardzo ;-) ułatwia życie :D

      Usuń
  5. Dobre, chyba podchwyce ten patent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tym patencie, przyda się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie dla kogoś kto ma duużo pędzli :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Daj znać, czy Ty również będziesz zachwycona :)

      Usuń
  8. Ale świetny pomysł! Miałam kiedyś taką jeszcze gęściej "najeżoną"! Znowu sobie sprawię i będzie akurat do pędzli! -)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry i szybki patent. Wyczuwam tu reklamę jelonka :D ha

    OdpowiedzUsuń
  10. super patent:):)wypróbuję oj wypróbuję na pewno:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś dzięki tej notce wykorzysta ten sposób ;)

      Usuń
  11. Miałam ją kupić ostatnio i zapomniałam, ale w przyszłym tygodniu wybieram się do Pepco to kupię już na pewno, zapisuję na listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Ja też za którymś razem kupiłam, bo tak to jakoś zapominałam o tym ;)

      Usuń
  12. Pomysłowo :). Ja myję normalnie w rękach i czasami mam wrażenie, że trwa to wieczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. robie tak od roku :) to świetna metoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu wcześniej nie wpadłam na ten pomysł ;) Dokładnie świetna, szybka i tania ;D

      Usuń
  14. całkiem fajny patent na czyszczenie, a jeszcze jaki tani :D podoba mi się bo sama nie lubię czyścić niektórych pędzli, natomiast to chyba faktycznie okaże się najlepsze i mało czasu zamie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny patent, poszukam tej mydelniczki w Pepco i z pewnością ją kupię, bo nie wystarcza mi już mycie pędzli na dłoni a szkoda mi pieniędzy na specjalnie do tego przeznaczone produkty jak np. rękawica Glam Glove.
    naatalakosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger