24 października

Dodatek do Glamour - cienie Inglota

Witam, może jeszcze ktoś nie wie, a zainteresuje go ta wiadomość - wczoraj pojawił się w kioskach najnowszy numer miesięcznika Glamour. Możemy go kupić bez dodatków za 3,99zł, ale możemy dołożyć 2 zł i dostać go z wkładem cieni Inglot z nowej serii "Fall in Love", jedna sztuka stoi normalnie po 13 zł ;)
Mamy do wyboru pięć kolorów:
-Rose Mist,
-Silver Blues,
-Fine Pine,
-Fields of Gold,
-Golden Brown


Kolory można podpatrzeć również na stronie inglot.pl .


Ja kupiłam gazetę wraz z pięknym, wrzosowym kolorkiem, nr 160. 
Wkład jest trochę mniejszy od tych normalnych, okrągłych Inglota (które swoją drogą jeszcze istnieją? Bo Inglot rezygnował podobno z tego kształtu ;) ) 

 Przy okazji można podpatrzeć jaki ten kolor jest, choć zdjęcie jest kiepskiej jakości ze względu na brak światła dziennego. Nie mogłam skorzystać z opcji, której zazwyczaj używam, gdyż jest ona bez lampy i kolory wyszłyby troszkę w tonacji różowej, jak kolor mojego klosza do żyrandola ;) 

Wydaje mi się, że każdy sklep dostaje nakład tylko z jednym cieniem, byłam w Inmedio oraz Empiku, które działają w tym samym centrum handlowym i w obydwu były gazety tylko z jednym, identycznym kolorem. Podeszłam do innej galerii i tam w Kolporterze też był do wyboru jeden kolor, na szczęście inny, mój wrzosowy. 
Jeśli to tylko ja tak miałam i się mylę - poprawcie mnie :P 


Z początku miałam nie kupować tej gazety z dodatkiem ze względu na to, że aktualnie kompletnie nie używam cieni. Ale nie żałuję zakupu, kolor na dłoni rzeczywiście wyszedł pięknie i może zacznę znów w końcu używać cieni ;)

Skusicie się?
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;))

28 komentarzy:

  1. Dzięki za info:) Jutro skorzystam :) Przyda mi się jakiś nowy kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozglądałam się za nim dzisiaj i oczywiście nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak gdzieś zobaczę to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wszędzie widzę tylko 160 :( na wszystkich blogach- 160, w kioskach-160 i ja kupiłam glamour z cieniem... 160 :) A tak szukałam innych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, ja chciałam tylko 160 :P Może znajdziesz inne gdzieś przy okazji ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, wiele osób o tym nie wie :)

      Usuń
  6. A jutro kupię :D całe szczęście mam po drodze parę kiosków :D ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz potem czy i jakie kupiłaś :D

      Usuń
  7. Ja capnęłam ostatni #156 (brąz) w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niebieski, ale zawiodłam się na pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego jestem raczej zadowolona ;)

      Usuń
  9. Też mam 160 ale u mnie to zdecydowany brąz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może daj pod niego jasny cień jako bazę?

      Usuń
  10. co za pech, ja kupiłam wydanie bez cienia, nie miałam pojęcia, że są takie dodatki, a akurat miałam sobie jakiś kupić

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger